وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393 ساعت 08:09   |   کد مطلب: 10614
بیانیه بسیج دانش آموزی استان همدان، به مناسبت یوم الله 13 آبان
سیزده آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است، روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز ودانشجو جاودان شد.

باسمه تعالی

 13 آبان نماد نفی سلطه وتاکید بر استقلال ملت ایران است

 یوم الله سیزده آبان که تلاءلوی از نهضت عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در رسیدن به مقام شامخ آزادگی و آزاد سازی است، نقطه ی عطفی در تاریخ ملت مسلمان ایران وانقلاب های جهان و برگ زرینی بر کتاب سراسر افتخار مردم مسلمان ایران است که تا همیشه ی تاریخ جاودان خواهد ماند.

سیزده آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است، روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز ودانشجو جاودان شد.

سيزده آبان ماه يادآور حوادث بسيار مهمي است كه در شكل‌گيري، مقاوم سازي و تداوم انقلاب اسلامي و شكست توطئه‌هاي پياپي آمريكا به عنوان نماد كامل امپرياليسم جهاني و نظام سلطه‌گر تماميت خواه، نقش اساسي داشته است.

تبعيد حضرت امام خميني رحمه‌الله‌عليه (1343)، اعتراض دانش آموزان به دخالت‌هاي آمريكا و در پي آن كشتار دسته جمعي نونهالان اين مرزو بوم توسط رژيم دست نشانده آمريكا (1357) و به ويژه تسخير لانه جاسوسي به همت دانشجويان پيرو خط امام (1358) كه از جانب امام امت، انقلابي بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت و ... هركدام دليلي قاطع و كافي براي اهميت اين روز بوده و ضرورت زنده نگهداشتن آن را در ياد و خاطر ملت مسلمان و انقلابي ايران بيان مي‌كند.

 

 در چنین روزی معمار بزرگ انقلاب را، به خاطر فریاد آزادی خواهی ومبارزه با استعمار واستکبار جهانی واستبداد شاهنشاهی تبعید نمودند، غافل از اینکه رهبر بزرگ انقلاب 15 سال پس از آن خروش ظلم ستیز، کاخ های پوشالی استبدادشان را با قدرت ایمان، وحدت وقیام فرزندان برومند خود فرو خواهد ریخت. اينک كه چهره حقيقي نظام سلطه آشكارتر از هميشه است و همه ملت‌هاي مسلمان و آزاديخواه با تأسي از انقلاب پيروزمندانه اسلامي ايران به خيزش عظيم براندازي نظام سلطه و به دست گرفتن سرنوشت خود همت گماشته‌اند و حكومت‌هاي حاكمان دست نشانده غربي را يكي پس از ديگري از اريكه قدرت به زير مي‌كشند، جاي بسي تعجب است كه عده‌اي جاهل و يا مرعوب و ساده لوح در پي حذف شعار انقلابي «مرگ بر آمريكا» هستند، آن‌هم در زماني‌كه دولت ايالات متحده در بسياري از صحنه‌هاي داخلي و عرصه سياست خارجي در اوج عجز و ناتواني قرار دارد.

بی تردید رمز بقا و موفقیت  نظام و انقلاب در مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم سلطه ، پایبندی به آرمان های اصیل اسلام و تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری ، هوشیاری در برابر کلیه فتنه گران و وابستگان به دشمنان بوده وملت ایران آنچه را که به این مولفه های بنیادین و مقدس خدشه وارد سازد هیچگاه نپذیرفته و آن را تلاش و حرکت بیهوده دشمنان خود دانسته و در مقابل آن خواهد ایستاد.

ما اعضای بسیج دانش آموزی ، ضمن اعلام همبستگی مجدد با آرمانها واندیشه های والای امام راحل و رهبر معظم انقلاب همزمان با شرکت در مراسم عزاداری عاشورای سرورو سالارشهیدان، با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تمامی آحاد همیشه در صحنه وحزب الله را به شرکت گسترده در این همایش ملی دعوت می نماییم و حمایت قاطعانه خود را از سیاست های دولت تدبیر وامید و برنامه های استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای در مقابل سیاست های ظالمانه واستعمارگر آمریکا وحامیانش اعلام می داریم و با ایمان به فرمایشات خمینی کبیر (ره) و تاءسی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب همیشه و در همه جا شعار "هیهات منا الذله" ی سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را سر داده واعلام می‌داریم که جمهوری اسلامی با اقتدار و عزت در صحنه‌ی جهانی و مسائل بین‌المللی حضور پیدا می‌کند. ما دانش آموزان بسیجی در سالروز تاریخی یوم الله 13 آبان اعلام می کنیم که قدر استقلال، آزادی جمهوری اسلامی و وطن عزیز خود را می دانیم وآماده ایم بهای این استقلال را بپردازیم و اطمینان داریم فرزندان غیور این سرزمین، دانش آموزان ودانشجویان، با اتکا به ایمان به خداوند لایزال و با تبعیت از مقام عظمای ولایت، کشور را در برابر همه تهدید ها وتحریم ها بیمه می کنند.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما