وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 13:49   |   کد مطلب: 10600
نامه بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا به رئیس جمهور روحانی:
این روزها عده ای معدود و هدایت شده قصد دارند کربلایی دیگر  رقم بزنند!
جناب روحانی درس عاشورا را فهمیده اید که تنها ثمره و درس کربلا را مذاکره و تعامل سازنده می دانید و پذیرش توبه !

  به گزارش نافع به نقل از صدای دانشجو متن نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا به رئیس جمهور اسلامی ایران به این شرح است:

رییس  محترم جمهور ایران اسلامی

سلام علیکم

در ایران اسلامی که به برکت نام و خون سید و سالار شهیدان ابا عبدا.. شور و شعور حسینی به اوج خود رسیده است و ثمره ی خون اباعبدا.. و بینش عمیق مردم عاشورایی 9 دی را رقم زد که قلب فتنه را هدف گرفت.

اما این روزها عده ای معدود و از جای خاص هدایت شونده قصد دارند بصیرت عاشورایی مردم را هدف گیرند و کربلایی دیگر  رقم بزنند !

اين روزها سخن از يك يار حسين (عليه السلام) است كه به واسطه ي توبه اش مورد توجه قرار گرفته است و آن هم توبه اي نسوه ! توبه اش از دل برآمد و بر دل حسين (عليه السلام) نشست و جايگاهش شد آغوش امام كرب و بلا ! اين روزها سخن از يك آزاده است به نام حر...

در ايران اسلامي نيز بواسطه اين نام اين روزها برخي رگ گردن متورم مي كنند و دم از توبه حر مي زنند و ظلم فتنه گران را فراموش کرده اند غافل از آنکه توبه حر توبه اي بود كه نتيجه اش دفاع از ولايت حسين (عليه السلام)  و سينه سپر كردن در برابر تيرهاي دشمنان بود .

آيا از محضر حسين (عليه السلام ) شرمنده هستند به خاطر خداجو خواندن توهين كنندگان به محضرش در عاشوراي هشتاد و هشت؟ آیا از هلهله کنندگان در عاشورا برائت می جویند؟ آیا توانايي رويارويي با همرزمان ديروزشان را دارند؟ حر آمد... شرمنده آمد و نه تنها كه با نزديكانش آمد؛ بلکه آزاده وار در راه ولي زمانش با جان خود بازي كرد.

جناب روحانی درس عاشورا را فهمیده اید که تنها ثمره و درس کربلا را مذاکره و تعامل سازنده می دانید و پذیرش توبه ! معرفی کردن وزرایی که در فتنه دستی داشتند و حر نشدند را  برای فراموشی واقعه 88 در اذهان مردم به مجلس معرفی می کنید یا تخریب مجلس ؟ با این که می دانید اگر مجلس عهد خود با حسین علیه السلام را فراموش کند ملت فراموش نمیکند!

و كلام آخر... هر روز عاشوراست و ایران کرب و بلای این روزها... و باب توبه باز است مثل همیشه!

جناب روحانی  اگر روزي به اين سوالات پاسخ داديد و فتنه گران  يك گام مانند حر به سوي نظام و فرزند حسين (عليه السلام) برداشتند ، نظام ده گام حسين وار بسويشان بر مي دارد... واگرنه خود را مدیون قیام و فلسفه عاشورا و کرب و بلا نکنید که تاریخ به خوبی در آینده از شما یاد نخواهد کرد.   

والسلام علیکم و رحمه ا..  

بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان

دیدگاه شما