وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 09:28   |   کد مطلب: 10599
نصب گنبد امامزاده بلقیس روستای درانه شهرستان نهاونددرشب تاسوعا
رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از نصب گنبد امامزاده بلقیس خاتون روستای درانه شهرستان نهاوند در شب تاسوعای حسینی خبر داد.

به نافع، حجت السلام احمد رضا خزایی با بیان اینکه خیر نیکوکار نهاوندی جناب آقای پرویز سوری تاکنون کمک های فراوانی را به این امامزاده بزرگوار انجام داده اند، افزود: این بار ایشان با اهداء 200 میلیون ریال در ساخت و نصب گنبد امامزاده بلقیس خاتون روستای درانه این شهرستان کمک شایانی را نموده اند.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت و نصب این گنبد 300 میلون ریال شده است، افزود: 100 میلیون ریال نیز توسط اداره اوقاف این شهرستان و نذورات امامزاده تأمین گشته است.

حجت الاسلام خزایی در عین حال تصریح نمود: این خبر نیکوکار نهاوندی قبلا نیز کمک های مالی قابل توجهی به آستان مقدس این امامزاده بزرگوار نموده بودند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند اظهار داشت: عمران و آبادانی بقاع متبرکه بصورت مردمی و ورود خیرین در این عرصه می تواند سرعت بیشتری به این اقدامات  خدا پسندانه نماید.

وی بیان نمود: از ابتدای سال با عزم جدی در احیاء و رفع نواقص موجود در تمام بقاع این شهرستان اقدام شده و شاهد پیشرفت قابل توجه در این پروژه ها هستیم.

دیدگاه شما