وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 11 آبان 1393 ساعت 11:40   |   کد مطلب: 10572
پنجمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود
مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برگزاری پنجمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش نافع، رضا سلیمانی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، دسته‌بندی و ثبت خاطرات رزمندگان و مردم همدان در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اهمیت ثبت خاطرات رزمندگان اظهار داشت: خاطرات ارسالی می‌تواند در حوزه‌های حضور رزمندگان در صحنه‌های نبرد اعم از ارتش، سپاه، بسیج، هوانیروز، ژاندارمری، جهاد، هلال احمر، کمیته امداد، بمباران‌ شهرها و ارسال کمک‌های مردمی باشد.

سلیمانی با درخواست از همه کسانی که خاطره‌ای از هشت سال حماسه و ایثار در ذهن دارند برای شرکت در این جشنواره افزود: به فرموده مقام معظم رهبری «تا زمانی که یک رزمنده خاطراتش را بیان نکرده چیزهایی به آینده و آرمانش بدهکار است»؛ پس ثبت این خاطرات به عنوان یک وظیفه تلقی می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: در چهار دوره قبلی جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان همدان، خاطرات برگزیده و برتر در قالب دو کتاب با نام‌های "دو ابراهیم" و "سه تکه ابر، سه برادر" منتشر شده است.

سلیمانی اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین جشنواره استانی خاطره‌نویسی دفاع مقدس می‌توانند خاطرات خود را در قالب مکتوب، صوتی و تصویری به دبیرخانه دائمی جشنواره به نشانی همدان، بلوار بعثت، مابین هنرستان و شکریه، شماره 302 (اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان) ارسال و یا با شماره 38279000 و 38256636 تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار مکتوب، صوتی و تصویری خود را به نشانی اینترنتی sajed.hamedan@gmail.com نیز ارسال کنند.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما