وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 9 آبان 1393 ساعت 13:57   |   کد مطلب: 10512
جریان حسینی، یزدیان زمان یعنی اسرائیل غاصب را نابود خواهد کرد
​​امام جمعه تویسرکان گفت: روزی فرا می رسد که جریان حسینی مقتدرانه یزدیان زمان یعنی استکبار جهانی و در رأس آن اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار را نابود خواهد کرد.

به گزارش نافع، رودآور  حجت الاسلام مرتضی موحدی در یادواره شهدای شهرک طالقانی در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهرستان تویسرکان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام جانسوز محرم، اظهار کرد: درس آموزی حادثه کربلا نشان می دهد که ما باید همواره نسبت به آرمان ها و بیعت های خود وفادار بمانیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما باید در مقابل سختی هایی که دشمن برای ما ایجاد می کند؛ مقاوم و صبور باشیم، عزتمندی، ذلت گریزی و ولایتمدار بودن را دیگر پیام عاشورا ذکر کرد و افزود: هرچند جریان شرک، کفر و نفاق پایان نداشته باشد اما جریان حق در بستر تاریخ امتداد دارد و حسینیان در هر زمانی هستند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه یزدیان زمان همواره در تلاش برای ضربه زدن به اسلام هستند، بیان کرد: باید ما حسینی زندگی کنیم و هیچگاه دست ذلت به دشمنان و اسلام ستیزان نمی دهیم.

حجت الاسلام موحدی افزود: جریان حسینیان و یزیدیان هنوز ادامه دارد و در واقعه تلخ عاشورا ثابت شد باید امام زمان خود را بشناسیم  چرا که غفلت از شناخت امام زمان موجب صف آرایی در مقابل آن بزرگوار می شود.

وی با تأکید بر اینکه شهدای نظام جمهوری اسلامی امام زمان (عج) را شناختند و با فرهنگ عاشورایی خود و رهنمودهای ولی فقیه توانستند در مقابل دشمنان انقلاب و نظام بیاستند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع همه جانبه در هشت سال جنگ، پیشرفت های علمی، دست یابی به فن آوری های روز دنیا و عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی همه به برکت خون شهدایی است که با تأسی از نهضت حسینی تن به ذلت وخواری ندادند ودر مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.

امام جمعه تویسرکان خاطر نشان کرد: همین جریان حسینی است که جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان و سوریه را هدایت می کند و روزی فرا خواهد رسید که یزدیان زم

دیدگاه شما