وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 15:08   |   کد مطلب: 10495
کنترل والدين بر استفاده فرزندان از ابزارهاي نوين
رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان همدان بر کنترل والدين بر استفاده فرزندان از ابزارهاي نوين تاکيد کرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ اميني در خصوص رشد روزافزون استفاده از ابزارهاي نوين در بين فرزندان گفت: در حال حاضر با توجه به رشد قابل توجه ابزارهاي نوين ارتباطي ديگر خبري از بازي هاي سابق که هم جسم وهم فکر فرزندان را تقويت مي کرد نيست و بيشترجوانان ونوجوانان به استفاده از ابزارها و تکنولوژي هاي نوين گرايش پيدا کرده اند و متاسفانه اکثر خانواده از عواقب اين تغيير ذائقه اطلاع کافي ندارند .

وي افزود: نکته قابل تامل اين است غالبا خانواده ها تنها به ميزان استفاده بيش از حد فرزندان از اين نوع ابزارها حساس شده و نسبت به محتواي آنها توجهي ندارند.

اين مقام انتظامي به خانواده ها توصيه کرد: خانواده ها بايد به فرزندانشان بياموزند در کنار هر فرصتي, تهديدي نيز مي تواند برايشان رقم بخورد و بدانند که طبيعتا همه افراد به لحاظ اخلاقي و رواني سالم نيستند و از نرم افزارهاي تلفن هاي هوشمند استفاده صحيح نمي کنند. والدين ميتوانند با بکارگيري از نرم افزار هاي موجود در بازار نوع و زمان استفاده فرزندان از اين ابزارها را کنترل کنند.

سرهنگ اميني در ادامه خاطرنشان کرد: والدين اين نکته را مد نظر قرار دهند که فضاي مجازي به اندازه فضاي حقيقي وبلکه بيشتر مييتواند خطرآفرين باشد لذا از همراهي فرزندان در اين فضا نبايد غافل باشند که اين امر مستلزم بالا بردن سطح آگاهي در اين حوزه مي باشد.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان همدان در خصوص راه هاي بالابردن آگاهي والدين اظهار داشت: والدين مي توانند به وب سايت هاي معتبر آموزشي مانند سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش نکات آموزشي ويژه والدين ومربيان مراجعه ودر صورت بروز هر گونه ابهام با شماره تلفن 2182674 تماس حاصل نمايند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما