وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 00:15   |   کد مطلب: 10421
عدم برگزاری مسابقات لیگ بیلیارد در کشوردغه دغه ورزشکاران
رییس هیات بولینگ و بیلیارد همدان گفت:برگزار نشدن مسابقات لیگ در کشور یکی از دغدغه های ورزش بیلیارد است که انتظار می رود مسوولان به این خلاء موجود رسیدگی کنند.

به گزارش نافع، محمدحسن گودرزی افزود: بیلیارد همدان در سال های گذشته دارای بیش از 45 باشگاه در سطح استان همدان بود اما به دلیل افزایش هزینه ها بیش از نیمی از این باشگاه ها تعطیل شد.

وی اضافه کرد: براساس قوانین برای تاسیس باشگاه در همدان باید 200 متر مربع فضا در اختیار داشت که برای اجاره چنین مکانی به طور متوسط ماهیانه حدود 50 میلیون ریال اجاره بها نیاز است و این شرایط منجر به تعطیلی باشگاه هایی شد که به صورت اجاره ای اداره می شد.

وی بیان کرد: هم اکنون تنها مالکان باشگاه های بیلیارد توانسته اند فعالیت این رشته ورزشی را حفظ کنند و مابقی به دلیل اینکه درآمد حاصل شده بسیار کمتر از هزینه ها بود، از ادامه فعالیت در باشگاه داری انصراف دادند.

گودرزی خاطرنشان کرد: تجهیزات بیلیارد هم با توجه اینکه وارداتی است، با افزایش نرخ دلار به چندین برابر قیمت افزایش پیدا کرد و این وضعیت منجر به ضرر و زیان باشگاه ها شد.

وی با اشاره به دیگر مشکلات ورزش بیلیارد گفت: برگزار نشدن مسابقات لیگ در کشور یکی از دغدغه های ورزش بیلیارد است که انتظار می رود مسوولان به این خلاء موجود رسیدگی کنند.

وی عدم تمایل بانوان به حضور در ورزش بیلیارد را یکی از چالش های موجود در این رشته ورزشی در سطح کشور برشمرد و گفت: حضور نیافتن بانوان در رشته بیلیارد باعث شده تا کمتر کسی در مسابقات قهرمانی کشور حضور یابد.

هم اکنون بیش از یکصد ورزشکار در رشته بولینگ و بیلیارد همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما