وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 4 آبان 1393 ساعت 12:52   |   کد مطلب: 10412
سارق به عنف زن میان سال دستگير در بهار شدند
فرمانده انتظامي شهرستان "بهار" همدان از دستگيري دو نفر سارق به عنف که از خانمي ميان سال اقدام به سرقت نموده بودند خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "جمشيد باقري" با بيان اين مطلب گفت: در پي گزارش وقوع يک فقره سرقت به عنف توسط سرنشينان يک دستگاه خودرو مسافربري شخصي از خانمي در مسير يکي از روستاهاي شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار فوريتي انتظامي شهرستان قرار گرفت که با امداد هاي الهي در کمتر از دوساعت سارقان دستگير و اموال مسروقه به مال باخته برگردانده شد.

وي در تشرح اين ماموريت گفت: با توجه به اظهارت شاکيه، مشخصات خودروي مجرمان به کليه واحدها ابلاغ و مسيرهاي ورودي و خروجي شهرستان تحت کنترل قرار گرفت که ماموران گشت انتظامي کلانتري مرکزي شهرستان موفق شدند کمتر از دوساعت از بروز جرم  در يکي از معابر اصلي شهر بهار خودروي سارقان را شناسايي و مجبور به توقف کنند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: سارقان که خود را در دام ماموران مي بينند ابتدا  با سراسيمگي قصد متواري شدن داشتند که با سرعت عمل پليس خودرو متوقف، راننده و سرنشين آن دستگير و جهت بررسي بيشتر به کلانتري محل منتقل شدند.

سرهنگ باقري افزود: در راستاي تکميل پرونده و جمع آوري دلايل و مدارک، شاکيه در مواجه حضوري با سارقان ، هر دو نفر را مورد شناسايي قرار داد که در نهايت در ادامه بازجويي صورت گرفته متهمان به جرم انتصابي اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده روانه مراجع قضايي شدند.

وي در ادامه بيان داشت: در بازرسي از خودرو يک عدد شوکر برقي،يک عدد اسپري اشک آور، يک عدد باطوم فنري و مقدار تقريبي6سانت مواد مخدر از نوع شيشه و هرويين و همچنين تعداد2عدد النگو، مبلغي وجه نقد و گوشي تلفن همراه از اموال مالباخته کشف شد .

فرمانده انتظامي شهرستان بهار در توصيه به شهروندان كه قصد تردد با خودرو را دارند توصيه کرد: شهروندان خصوصاً بانوان سعي نمايند که حتماً براي تردد به مسيرهاي مورد نظر از خودروهاي مسافر بر عمومي و اتوبوس هاي شرکت واحد استفاده کنند و از سوار شدن به خودروهاي مسافربرشخصي و ناشناس خوداري نمايند.

دیدگاه شما