وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 4 آبان 1393 ساعت 09:18   |   کد مطلب: 10401
برگزاری هفدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی تویسرکان
همزمان با سراسر کشور هفدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی تویسرکان، با حضورمسئولان شهرستان به صورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی حقیوق نبی(ع) برگزار شد.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، جواد اسدبیگی مدیرآموزش و پرورش تویسرکان با تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت‌الله مهدوی‌کنی و همچنین تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم، اظهار کرد: ماه محرم ارزنده‌ترین فرصت برای ترویج و تبلیغ معارف دینی است.

وی ماه محرم بهترین فرصت برای آموزش و تقویت و پرورش روحیه دینی میان دانش‌آموزان و نوجوانان و جوانان دانست و با اشاره به روایتی از خاتم انبیا حضرت محمد مصطفی (ص) مبنی بر اینکه هر کس محبت ما اهل بیت را داشته باشد، این محبت او را وارد بهشت خواهد کرد، تصریح کرد:  تمسک به اهل بیت مایه سعادت اخروی و دنیوی انسان‌ها است.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان آشنایی دانش‌آموزان با محبت اهل بیت و تمسک آنان به اهل بیت را از وظایف معلمان و آموزش و پرورش عنوان کرد و ماه محرم را بهترین فرصت برای پیوند قلبی نوجوانان و دانش آموزان با ائمه معصومین خواند.

اسدبیگی در ادامه به برگزاری هفدهمین انتخابات شورای دانش آموزی اشاره کرد وگفت: شورای های دانش آموزی به عنوان نماد خود باوری و اعتماد به نفس دانش آموزان فضای ایده آلی برای تمرین مشارکت جویی و مسئولیت پذیری، حسن سلوک و کسب مهارت های اجتماعی دانش آموزان را فراهم می کند.

وی تقویت روحیه خود باوری در دانش آموزان و افزایش اعتماد آنها از مهمترین را از اهداف تشکیل شوراهای دانش آموزی برشمرد و خطاب به دانش آموزان افزود: شما دانش آموزان باید خود را برای حضور در جامعه ای بزرگتر آماده کنید چرا که آینده کشور در دستان شما است.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان خاطرنشان کرد: شورای های دانش آموزی محور فعالیت های گروهی در مدارس هستند و این شوراها به عنوان بازوی مشورتی، مدیریتی و اجرایی مدیران مدارس نقش بسزایی در اجرای امور و برطرف کردن مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس ایفا می کنند.

به گزارش رودآور در این آموزشگاه ضمن بررسی همه جانبه چگونگی راهکارهای جلب بیشترو تشویق به مشارکت اکثریت دانش آموزان در انتخابات شورای دانش آموزی، نصب پوستر تبلیغاتی در تابلو اعلانات، تعین شرایط و معیارهای انتخاب شاگردان شرکت کننده و کاندیدای شورای دانش آموزی، نظارت بر تبلیغات دانش آموزان، معرفی کاندیداها در برنامه های صبحگاهی و اعلام برنامه های آنان در این زمینه انجام گرفت.

درپایان دانش آموزان کاندیدای مورد نظرخود را انتخاب و با نوشتن در برگه های مخصوص در این انتخابات شرکت کردند.

دیدگاه شما