وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 ساعت 17:01   |   کد مطلب: 10377
برگزاری جشنواره تئاتر بسیج به بالان بردن سطح فرهنگی استان کمک می کند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برگزاری جشنواره‌های فیلم و تئاتر را به عنوان یک حرکت فرهنگی در استان دانست و تصریح کرد: برگزاری این گونه مراسمات به بالا بردن سطح فرهنگی و اقتصادی استان بسیار کمک می‌کند.

به گزارش نافع، امیر خجسته با اعلام توان بالای همدان در برگزاری جشنواره‌های مختلف در سطح بین المللی افزود: همدان ظرفیت‌های بسیار بالایی در برگزاری این‌گونه برنامه‌ها را در سطح بین الملل را دارد اما نیاز به حمایت مسئولین و استقبال بیشتری از سوی مردم همدان را دارد.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که در همدان رخ می‌دهد، برگزاری جشنواره‌تئاتر بسیج است که همدان افتخار میزبانی آن‌ها را دارد و نشاط عمومی پیامد برگزاری این جشنواره در همدان است.

وی در خصوص برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر بسیج در همدان اعلام کرد: اجرای تئاتر در حوزه بسیج کار فرهنگی بسیار بزرگی است که نیاز به تلاش زیادی دارد که امسال هنرمندان خوب استان‌های همجوار با تلاش خود زحمات خوب و اثر بخشی در این راستا داشتند. 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی تئاترکودک و نوجوان در همدان ابراز امیدواری کرد و گفت: امسال برگزاری جشنواره کودک و نوجوان در همدان بسیار موفق عمل کرده و در نهایت جایگاه بالاتری در مقایسه با سال‌های گذشته را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره در استان پیامدهای خوبی به همراه دارد، اعلام کرد: برگزاری جشنواره به بهترین شکل ممکن در همدان به ویژه در سطح بین الملل از سیاست‌های استان است و با جدیت در حال پیگیری این موضوع هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از لغو شدن جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان همدان اظهار تأسف کرد و گفت: برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در همدان یکی از امتیازهای خوبی بود که به دلیل غفلت مسئولین استان و عدم استقبال مردم، این رخداد بسیار با ارزش را به راحتی از دست داده‌ایم.

وی از پیگیری دوباره برای حضور جشنواره بین المللی فیلم کودک در همدان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر به دنبال این هستیم که در صورت امکان به طور کامل همدان بازگردد زیرا همدان ظرفیت  لازم جهت میزبانی این‌گونه جشنواره‌ها را دارد اما اگر ممکن باشد این رخداد فرهنگی به صورت یک سال درمیان بین همدان و اصفهان مشترک باشد

دیدگاه شما