وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 ساعت 16:47   |   کد مطلب: 10376
نقش ماموستا مجتهدی در برقراری آرامش و روشنگری مردم کردستان کلیدی بود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش ماموستا مجتهدی در برقراری آرامش و تعادل منطقه کردستان و روشنگری مردم کلیدی بود.

به گزارش نافع به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در دیدار با خانواده ماموستا مجتهدی امام جمعه فقید سنندج، اظهار کرد: اخلاص و پاکی ماموستا مجتهدی در طول حیات جهانی ایشان موجب شده بود همه از هم‌صحبتی با وی لذت ببرند.

وی با بیان اینکه امثال ماموستا مجتهدی در این استان ولایت‌مدار زیاد هستند، ادامه داد: شهید ماموستا شیخ‌الاسلام، شهید ماموستا عالی و امثال این بزرگواران الگوهای بسیار خوبی برای روحانیون دینی ما هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، هدایت‌گری جامعه را مهم‌ترین رسالت روحانیون و ماموستایان دینی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد جامعه روحانیون با الگوبرداری از این شهدا و حرکت در مسیر آنها بستر روشنگری و هدایت مردم را فراهم کنند و مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.

سردار نقدی با بیان اینکه اخلاص و پاکی این بزرگواران برکسی پوشیده نیست، اظهار کرد: ماموستا مجتهدی و امثال ایشان نور هدایت‌گری در بین این مردم بودند که امیدواریم این نور با تلاش رهروان به ویژه خانواده‌های آنان برای همیشه باقی بماند.

وی نقش ماموستا مجتهدی در برقراری آرامش و تعادل منطقه کردستان را کلیدی عنوان کرد و گفت: این عالم فرهیخته و ولایت‌مدار در همه حوادث در کنار مردم از جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و ولایت فقیه حمایت و در راستای روشنگری مردم تلاش‌های بسیاری نمود.

وی تصریح کرد: امروز به برکت اسلام و خون پاک شهدا به ویژه شهدای روحانی شاهد رشد، اعتلا و تکامل روزافزون اسلام در عرصه‌های جهانی هستیم و جوانان ایران زمین به برکت خون پاک شهدا پله‌های رشد و ترقی را یکی پس از دیگر می‌پیمایند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بیداری اسلامی که امروز در کشورهای مختلف جهان از جمله یمن، سوریه، بحرین و لبنان شکل گرفته از برکات خون پاک شهدا است، افزود: ملت ایران اسلامی اگر امروز در عرصه‌های جهانی حرف برای گفتن دارند و به مدارج بالای علمی، نظامی، فرهنگی و غیره رسیده‌اند، مدیون خون پاک شهیدان است.

نقدی با گرامیداشت ماه محرم از امام حسین(ع) نیز به عنوان الگوی همیشه زنده تمامی شهدای جهان نام برد و گفت: این امام همام خون پاک خود، اهل بیت و یارانش را برای عظمت اسلام، رهانیدن مردم از جاهلیت و نجات از ذلالت فدا کرد.

به گفته وی، خون شهدا روشنگر و بیدارگر مردم بوده و امیدواریم با حرکت در مسیر و راه آنها فردای قیامت در پیشگاه آنها رو سفید باشیم.

دیدگاه شما