وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 1 آبان 1393 ساعت 15:34   |   کد مطلب: 10360
فرمانده سپاه تویسرکان خبر داد:
ساخت مسکن محرومین در تویسرکان
ساخت مسکن محرومین در تویسرکان
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از ساخت و بهره برداری از یک واحد مسکن محرومین به ارزش 35 میلیون تومان در تویسرکان خبر داد.

به گزارش نافع، سعید سعیدی در گفت و گو با خبرنگار رودآور اظهار کرد: بسیج سازندگی در عرصه های علمی، کشاورزی، سلامت، اشتغال و دیگر عرصه ها در راستای توسعه کشور فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که در گوشه و کنار ایران اسلامی عمران و آبادانی‌های مطلوبی از فعالیت و تلاش بسیج سازندگی محقق شده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه تأسیس بسیج سازندگی یکی ازابتکارات و مصادیق دوراندیشی مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: اقدامات بسیج سازندگی در انجام فعالیت‌های عمرانی با حداقل هزینه و کوتاه‌ترین زمان با کیفیت بالا قابل تقدیر است.

سعیدی افزود: ارتقای ساختار معیشتی مردم در مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی در قالب این طرح نشان از انگیزه بالای گروه‌های جهادی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان دارد.

وی تصریح کرد: عرصه‌های مانند منابع طبیعی و آبخیزداری، کشاورزی، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی، بهینه‌سازی و زیباسازی و مرمت مدارس، بهداشتی و درمانی، عمران و آبادانی روستاها، فنی و حرفه‌ای و مهارت‌ها، عرصه‌های سوادآموزی در روستاها و مناطق محروم و دور‌افتاده، صنایع‌دستی و اقتصاد مقاومتی است.

سعیدی افزود: اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، تأمین جهیزیه و یا کمک جهیزیه، برگزاری کلاس‌های آموزشی فنی، علمی و بهداشتی، همکاری با منابع طبیعی و کشاورزی را بخشی از فعالیت‌های بسیج سازندگی در تویسرکان به منظور کاهش محرومیت و افزایش سطح معیشتی و رفاهی مردم روستاها است.

وی ساختن مسکن برای محرومان را یکی دیگر از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: ساختن مسکن برای محرومان  جزو برنامه‌های حمایتی سپاه و بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از ساخت یک واحد مسکن محرومین به ارزش ۳۵ میلیون تومان در یکی از روستاهای تویسرکان به همت بسیج سازندگی، خیرین و ادارات این شهرستان خبر داد.

سعیدی ابراز کرد: امروز نگاه نوع دوستی و حمایت از محرومان در چهره یکایک بسیجیان عرصه جهاد سازندگی مشاهده می‌شود زیرا این عزیزان مسیر اقتصاد مقاومتی را دنبال می‌کنند.

دیدگاه شما