وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 12:52   |   کد مطلب: 10290
پاسخگوی خبره‌ای برای رفع شبهات در استان همدان وجود ندارد
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:پاسخگوی خبره‌ای برای رفع شبهات در استان وجود ندارد.

به گزارش نافع، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در جمع منتخبان فرهنگی همدان  با بیان اینکه پاسخگوی خبره‌ای برای رفع شبهات در استان همدان وجود ندارد، افزود: تمام دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و  مدارس در هر زمانی که جلسه پاسخگویی به شبهات دینی دارند، به بنده اطلاع دهند زیرا حتماً در جلسه حاضر خواهم شد.

وی با تأکید بر اینکه بهترین کار فرهنگی این است که هر فعال فرهنگی خود را مسئول بداند و در یک هیئت مذهبی حاضر شود، افزود: هر یک از فعالان فرهنگی با حضور در هیئت‌های مذهبی به بررسی مسائل مختلف پرداخته و از وجود روحانی و مداح مناسب در آن‌ها مطمئن شوند.

نماینده ولی‌ فقیه در همدان با بیان اینکه باید از نفوذ دشمن بین جوانان در هیئت‌های مذهبی جلوگیری کرد، گفت: در جنگ نرم باید ابزار و وسایل دشمن را رصد کرده و با همان ادوات به مقابله پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در هر هیئت مذهبی یک روحانی برای مدیریت امور حاضر شود، گفت: باید با تمام وجود به تبلیغ دین مبین اسلام پرداخت.

محمدی با اشاره به اینکه باید راه درمان هر ناهنجاری در جامعه به همراه بیان درد، مطرح شود، از تلاش دشمن برای مقابله با فرهنگ عاشورا سخن راند و اظهار کرد: دشمنان به خاطر ضربه‌ای که از عاشورا خوردند می‌خواهند این فرهنگ متعالی را از محتوا تهی کنند.

قلیان فروش‌ها را پلمب کنید

محمدی خاطرنشان کرد: آیا همه ما کارهای فرهنگی را که باید شخصاً انجام بدهیم را پیگیری می‌کنیم و هر کاری که از دستمان بر آید را انجام می‌دهیم؟

وی با بیان اینکه پاسخگوی خبره‌ای برای رفع شبهات در استان همدان وجود ندارد، افزود: تمام دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و  مدارس در هر زمانی که جلسه پاسخگویی به شبهات دینی دارند، به بنده اطلاع دهند زیرا حتماً در جلسه حاضر خواهم شد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه متأسفانه طیف وسیعی از بانوان به کشیدن قلیان روی آورده‌اند، یادآور شد: واحدهای صنفی که به عرضه قلیان روی می‌آورند توسط مسئولان مربوطه پلمب شوند.

دیدگاه شما