وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 10:34   |   کد مطلب: 10282
تجلیل از زحمات پروفسور زلفی‌گل دانشمند برتر جهان در همدان
آیین تجلیل از سه دهه تلاش علمی و جهادی پروفسور محمدعلی زلفی‌گل، دانشمند برتر جهان و رئیس سابق دانشگاه بوعلی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، دبیر مراسم تجلیل از پروفسور زلفی‌گل به خبرنگار ما گفت: این آیین به همت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا و با همکاری چند سازمان مردم‌نهادو حمایت دکتر غلامی،رئیس دانشگاه بوعلی برگزار و سردار آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین، دکتر مرادی استاندار سابق همدان و دکتر روستاآزاد رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف در آن حضور خواهند یافت.

علیرضا شهبازی افزود: این آیین چهارشنبه 30 مهر ساعت 15:30 در تالار شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم، عمل به نامگذاری سال از طرف رهبر معظم انقلاب و تقدیر از مجاهدت علمی استاد بسیجی و دانشمند برتر کشور جهان است.

شایان ذکر است؛ خردادماه امسال بود که منصور غلامی به عنوان رئیس دانشگاه بوعلی معرفی و محمدعلی زلفی‌گل به کلاس درس بازگشت. نزدیک به 5 ماه از این تغییر مدیریت می‌گذرد، اما تاکنون مراسم تودیع رسمی برای پروفسور زلفی‌گل برگزار نشده است و شاید این آیین بتواند گوشه‌ای از خدمات ارزنده این دانشمند برجسته کشور را جبران کند.

محمدعلی زلفی‌گل متولد 1345 در "آشتیان" است که فعالیت علمی و تحقیقاتی خود را از سال 69 آغاز کرده است.

وی، استاد شیمی، رئیس سابق دانشگاه بوعلی‌سینا و قائم‌مقام سابق بنیاد ملی نخبگان است. او در صدر فهرست پراستنادترین محققان ایرانی مؤسسه ISI قرار دارد و تاکنون بیش از ۳۰۰ مقاله نوشته ‌است. یکی از خیابان‌های شهر همدان نیز به اسم او نام‌گذاری شده است.

 

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما