وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 10:18   |   کد مطلب: 10279
دستگيري 60 توزيع كننده مواد مخدر در ملاير
فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از دستگيري بيش از 60 توزيع كننده و سوداگر مرگ طي 10 روز گذشته توسط پليس ملايرخبر داد.

به گزارش نافع به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان ، سرهنگ شعبان ترك نيا با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اينكه مبارزه با بلاي خانمانسوز مواد مخدر يكي از اولويت هاي چهارگانه ي سال جاري پليس است ، اين موضوع با قدرت در دستور كاراين پليس قرار دارد.

وي افزود: در 10 روز گذشته با اجراي چند مرحله طرح پاكسازي در مناطق آلوده و انجام ايست و بازرسي هاي مقطعي در نقاط از پيش تعيين شده و اعزام به گشت هاي هدفمند بيش از 82 گرم انواع مواد مخدر صنعتي شيشه و هروئين و بيش از 400 گرم انواع مواد مخدر سنتي شامل ترياك و شيره ي ترياك از توزيع كنندگان مواد مخدر كشف و ضبط شد .

اين مقام مسئول با اشاره به دستگيري بيش از 60 نفر توزيع کننده خرد مواد مخدر طي اين مدت اظهار داشت: در اين ماموريت هاي خاص بيش از 10 يگان حضور داشتند که تعدادي خودروي سواري و كاميونت نيز در اين ارتباط كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در ادامه با اشاره به خطرات مواد مخدر در جامعه و لزوم كسب هوشياري خانواده ها در همگام شدن با پليس در اين مبارزه ي بي امان ، افزود: ضمن تشكيل پرونده ي قضائي در اين رابطه مراتب تحت پيگرد قانوني قرار دارد.

سرهنگ ترک نيا در خاتمه خاطرنشان کرد: دستگيري دو نفر سارق مغازه و کيف قاپ حرفه اي از ديگر اقدامات اين پليس طي 10 روز گذشته مي باشد. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما