وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 25 مهر 1393 ساعت 17:43   |   کد مطلب: 10210
نمایش “گلزخم” در جشنواره سراسری تئاتر سوره
سرپرست گروه یاس کبود گفت: این مادر به خانواده ای که جنازه پسرش پیش آنهاست می رسد و با بیقراری پدر و مادر آن شهید برخورد می کند ، با خدا معامله کرده و به آن خانواده چیزی نمی گوید.

به گزارش نافع به نقل از ملایری ها،  گروه نمایشی یاس کبود با نمایش “گلزخم” با حضور در جشنواره سراسری سوره ماه، امروز و امشب در خانه نمایش به روی صحنه می روند.

در همین زمینه مهدی روزبهانی سرپرست گروه یاس کبود به خبرنگار ما اظهار کرد: این نمایش داستان مادر سه شهید است که جنازه هیچ کدام از فرزندانش بازنگشته و شوهرش هم در دریا غرق و جنازه او هم مفقود شده است.

وی افزود: این مادر پس از گذشت مدت‎ها خبری از فرزندان خود ندارد تا اینکه پیکر آخرین فرزندش باز می گردد و به اشتباه به خانواده دیگری تحویل داده می شود.

سرپرست گروه یاس کبود گفت: این مادر به خانواده ای که جنازه پسرش پیش آنهاست می رسد و با بیقراری پدر و مادر آن شهید برخورد می کند، با خدا معامله کرده و به آن خانواده چیزی نمی گوید.

وی به اعضای نمایش اشاره و عنوان کرد: فروزان حسینی، محمد ابوالقاسمی، احسان سامی، علی بیات، مهری جافری، سجاد عبدلی و شیما یعقوبی در این نمایش ایفای نقش می کنند و موسیقی نمایش نیز بر عهده سمیه حیدری و نور توسط راضیه روزبهانی اجرا می شود.

روزبهانی تصریح کرد: نمایش “گلزخم” کاری از گروه نمایشی ‘یاس کبود’ در ملایر و به نویسندگی سید’صادق فاضلی’ با موضوع دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: این نمایش به همراه چهار اثر دیگر از سراسر کشور منتخب شده و در بخش جوان جشنواره سوره ماه با دیگر آثار رقابت می کند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما