وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت 11:27   |   کد مطلب: 10180
اعزام چهارجودوکارهمدانی به اردوی تیم ملی بانوان کشور
رییس هیات جودو استان همدان گفت: رقیه خدابنده لویی ، مریم بربط، لیلا سیاهپوشی و شیوا جهانگیری جودوکاران همدانی اعزام شده به اردوی آماده سازی تیم ملی هستند.

به گزارش نافع، جلال نصرپور افزود: مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی بانوان از فردا جمعه به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می شود و تا دوم آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: همچنین ˈکبری کرمیˈ از مربیان سازنده جودو همدان به عنوان سرپرست تیم ملی جودو بانوان کشور در این اردو حضور دارد.

نصرپور در ادامه اضافه کرد: همدان همراه با استان لرستان بیشترین سهمیه ملی پوش را در اردوی آماده سازی تیم ملی جودو بانوان که 18نفر شرکت دارند، در اختیار دارند.

رییس هیات جودو استان همدان خاطرنشان کرد: در این اردوی آماده سازی برترین های تمامی رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور دارند.

وی افزود: استان همدان همواره یکی از قطب های اصلی جودو بانوان کشور بوده است و به لحاظ ورزشکار و مربی در سطح ملی جزو بهترین ها هستیم.

هم اکنون بیش از یکصد بانوی جودوکار در استان همدان فعالیت مستمر دارند و برخی از آنها سابقه حضور در مسابقات آسیایی را دارند.

دیدگاه شما