وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 20 مهر 1393 ساعت 09:55   |   کد مطلب: 10102
برنامه ویژه اصلاح طلبان برای تشکل‌های دانشجویی/ راه‌اندازی شاخه استانی "ندا" در قم
شاخه قم این حزب توسط (ه.ش) از اعضای فعال شورای مشورتی اصلاح طلبان قم و مسئول کمیته جوانان این شورا شروع به فعالیت کرده است.

به گزارش نافع، حزب ندا در مرداد ماه سال جاری اعلام موجودیت کرد؛ حزبی که هرچند هنوز مجوز فعالیت خود را از وزارت کشور نگرفته است؛ اما تشکیل این حزب جنجال هایی را به راه انداخته است.

اکثر اعضای تشکل ندا از اعضای حزب منحله مشارکت هستند که در حال حاضر صادق خرازی، مشاور ارشد محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری دبیر کل این تشکل است.

در همین خصوص شنیده می شود شاخه استانی این حزب در برخی از استان‌ها فعالیت خود را آغاز کرده است.

در همین راستا شاخه قم این حزب توسط (ه.ش) از اعضای فعال شورای مشورتی اصلاح طلبان قم و مسئول کمیته جوانان این شورا شروع به فعالیت کرده است.

یکی از برنامه‌های اصلی این حزب جدیدالتأسیس در استان‌ها برای جذب بیشتر جوانان، ایجاد ارتباط با تشکل‌های اصلاح‌طلب در دانشگاه‌ها است.

بر اساس این گزارش، تشکیل یک حزب جوان اصلاح‌طلب با تفکرات جدید اصلاح‌طلبی و همچنین استفاده از افرادی که چهره های سرشناس اصلاح‌طلبی در کشور نبوده و بیشتر جوانان حامی این طیف فکری هستند، شائبه خروج سران اصلاح طلبی از دور سیاست را ایجاد کرده است و همین امر باعث شده تا سران اصلاح طلب از به وجود آمدن رقیب جدید سیاسی دچار استرس شوند.

با این حال جوانان جویای نام اصلاح‌طلب و همچنین طرفداران این حزب که سهم آنها از اصلاحات تنها طرفداری این حزب بوده است به دنبال رسیدن به جایگاه های سیاسی دست به راه‌اندازی این تشکل زده اند.

منبع:دانا

دیدگاه شما