وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 20 مهر 1393 ساعت 09:39   |   کد مطلب: 10100
مجموعه نرم‌افزارهای «نیرلانچر»
«نیرلانچر» NirLauncher مجموعه‌ای است حاوی بیش از 150 نرم‌افزار رایگان و بدون نیاز به نصب برای قسمت‌های مختلف ویندوز. صفحه اول این بسته نرم‌افزاری به گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی می‌توان به ابزار مورد نظر دسترسی پیدا کرد.

به گزارش نافع به نقل از  سافت‌گذر ؛ هر کاربری که به طور روزمره با رایانه سر و کار دارد، بدون شک نیازمند ابزاری است که مشکلات هر روزه او را برطرف کند و در عین حال زمان زیادی نیز از او نگیرد.
 

 

«نیرلانچر» NirLauncher مجموعه‌ای است حاوی بیش از 150 نرم‌افزار رایگان و بدون نیاز به نصب برای قسمت‌های مختلف ویندوز. صفحه اول این بسته نرم‌افزاری به گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی می‌توان به ابزار مورد نظر دسترسی پیدا کرد. در این مجموعه، برای همه ذائقه‌ها، نرم‌افزار هست.

رمز عبور ایمیل یا یک انجمن اینترنتی دیگر یادتان نمی‌آید؟ ابزار ریکاوری و بازیابی رمز عبور به کمک‌تان می‌آید. می‌خواهید از سلامت هارد اطمینان حاصل کنید؟ ابزار دیسک در این زمینه اطلاعات «اسمارت» S.M.A.R.T. را نمایش می‌دهد، البته درصورتی‌که هارد از این قابلیت پشتیبانی کند. به موجب این اطلاعات، خطاهای خواندنی/نوشتنی، دما و سایر جزئیات مفید دیگر نشان داده می‌شوند. سیستم بی‌جهت هنگ می‌کند؟ در بخش «ابزارهای سیستمی» System Utilities چندین ابزار به بررسی این اشکالات می‌پردازند.

البته شماری برنامه دیگر نظیر «مانیتورینگ شبکه»، «ابزار مرورگر»، «ابزار مربوط به صدا/تصویر» و ابزار آفیس و آوتلوک Outlook وجود دارد که با قیمت پایین به فروش می‌رسند.

توجه داشته باشید که تعداد اندکی از این ابزارها هستند که می‌توانند مورد استفاده سوءاستفاده‌گران واقع شود؛ نمونه‌اش «نمایش‌دهنده رمز عبور». به همین جهت، برخی از آنتی‌ویروس‌ها آن‌ها را به عنوان تهدید می‌شناسند. بااین‌حال، ما با هیچ‌کدام از ابزارهای «نیرسافت» Nirsoft مشکلی نداشته‌ایم.

 نیرلانچر مجموعه‌ای از ابزارهای رایگان را کنار هم آورده تا آن‌هایی‌که علاقمند به استفاده از جعبه‌ابزار حلال مشکلات و بدون نیاز به نصب هستند، با خیال آسوده آن‌را انتخاب نمایند.

ویژگی‌های نیرلانچر
•    نیرلانچر روی فلش و بدون نصب بالا می‌آید.
•    نیرلانچر و همه ابزارهای موجود در این بسته کاملاً رایگان بوده و از لحاظ امنیتی جزء بدافزارها، نرم‌افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی محسوب نمی‌شوند. در این مجموعه، نرم‌افزارهای اضافی، نوارابزارهای و افزونه‌ها یا دیگر ابزارک‌های ناخواسته قرار داده نشده است. ازاین‌رو، هیچ نرم‌افزاری روی سیستم نصب نشده و صفحه اصلی مرورگر یا دیگر تنظیمات تغییر نمی‌کند.
•    در بسته نرم‌افزاری «نیرلانچر» ابزارهای گوناگونی یافت می‌شود که در کارهای روزانه با رایانه نیاز است. در این‌جا به مواردی اشاره می‌کنیم: بازیابی رمزهای عبور ازدست‌رفته، مانیتورینگ و رصد شبکه، دیدن و بیرون کشیدن کوکی‌ها، اطلاعات کش یا سایر اطلاعات ذخیره‌شده در مرورگر و جستجوی یک فایل در رایانه.
•    به ازای هر ابزاری که در این بسته هست، یک فایل «کمک» Help و آدرس وب‌سایت مربوطه لحاظ شده است. زمانی‌که از فلش مموری اجرا می‌شود، تنظیمات هر برنامه در فایلی با پسوند .cfg ذخیره می‌گردد. نیرلانچر با تشخیص 64 بیتی بودن سیستم، نسخه 64 بیتی‌اش را اجرا می‌کند.
•    این قابلیت نیز وجود دارد که نرم‌افزارهای دیگری به فهرست اصلی بیفزایید. برای قابلیت «بارت‌پی‌ای» BartPE نیز می‌توانید افزونه Plugin بسازید تا به‌این‌ترتیب، با ریختن فایل‌ها روی دیسک‌های مختلف، این ابزارها را در حالت بوت نیز استفاده کنید. بدین منظور مسیر زیر را دنبال کنید: Launcher > Generate BartPe Plugin Files

دانلود نرم‌افزار NirLauncher با حجم 15 مگابایت

دیدگاه شما