وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 19 مهر 1393 ساعت 09:56   |   کد مطلب: 10077
امضا تفاهم نامه همکاری نهاوند با سرمايه گذاران کشور ترکيه
با توافق فرماندار شهرستان نهاوند و سرمايه گذاران کشور ترکيه دو تفاهم نامه همکاری و توسعه روابط و فعاليت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی امضا شد.

، با حضور امامعلی عبدالملکی فرماندار شهرستان نهاوند و مدیران و سهامداران شرکت سارسياپی و اينتاش کشور ترکيه، در دفتر فرماندار شهرستان نهاوند دو تفاهم نامه به امضا رسيد.
بر این اساس به موجب تفاهم نامه اولیه طرفين به منظور توسعه روابط و توسعه فعاليت هاي اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي در زمينه سرمايه گذاري و بهره برداري بهينه از ظرفيت هاي شهرستان نهاوند در بخش هاي اقتصادي معدن ، صنايع ، ميراث فرهنگي وگردشگري و طرح هاي عمراني و شهر سازي مذاکرات اوليه مبتني بر همکاري طرفين در راستاي تحقق حسن روابط و ارزش افزوده سرمايه گذاري انجام شد.
 بر پايه اين تفاهم نامه در زمينه هاي فرآوري مواد معدني به ويژه دولوميت ، استفاده از ظرفيت هاي طرفين در مرمت و بازسازي بناهاي تاريخي و اجراي طرح هاي صنايع تبديلي کشاورزي در شهرستان نهاوند مورد بحث و بررسي قرار گرفت و ساير جزئيات توسط طرفين در جلسات آينده مورد بحث قرار خواهد گرفت .
در تفاهم نامه دوم آمده : به منظور توسعه روابط و توسعه فعاليت هاي اقتصادي ، صنعتي و معدني و بهره برداري بهينه از ظرفيت هاي شهرستان نهاوند در بخش هاي معدن ، صنايع مذاکرات اوليه مبتني بر همکاري طرفين در راستاي تحقق حسن روابط و ارزش افزوده سرمايه گذاري در زمينه استخراج و فراوري دولوميت به عنوان يکي از کاني هاي ارزشمند انجام گرفت.
  باتوجه به ابراز علاقمندي طرفين به اجراء طرحهاي صنايع معدني به ويژه سنگ دولوميت با استفاده از فن آوري هاي جديد و بهره مندي از توان و دانش فني سرمايه گذاران موضوعات مورد تبادل نظر قرار گرفت و جزئيات موضوع در جلسات اينده مورد بررسي و توافق قرار خواهد.

دیدگاه شما