وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 18 مهر 1393 ساعت 21:32   |   کد مطلب: 10060
 نخستین یادواره ۴۱ شهید نیروی انتظامی تویسرکان برگزار شد
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی همدان گفت: نیروی انتظامی محور اقتدار جامعه و حافظ ارزش‌هاست.

به گزارش نافع به نقل از رودآور حجت الاسلام حجت الله نظری در یادواره ۴۱ شهید نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان، با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی محور اقتدار جامعه و حافظ ارزش‌هاست و آیا ارزشی بالاتر از شهادت و خون شهید وجود دارد.

وی افزود: ما هرچه داریم از شهدا و خانواده شهداست و جامعه نیز مدیون و مرهون خانواده شهداست و ما باید سپاسگزار این عزیزان باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی همدان با اشاره به مقام شهدا و جایگاه شهید و شهادت از منظر قرآن، انبیاء و اهل بیت(ع)، ابراز کرد: شهید به خدا تقرب پیدا می­‌کند و این تقرب باعث می­‌شود که لیاقت شهادت پیدا کند روح شهدا بر اعمال و رفتار ما ناظر است و شهدا برای ما تعیین مسیر می­‌کنند.

حجت الاسلام نظری اخلاص عمل شهدا را رمز جاودانگی آنان خواند و گفت: ایران اسلامی اکنون در متن تاریخ حضور و در تحولات منطقه ای و جهانی تاثیر دارد.

وی با اشاره به جنگ نرم و تحریم ها علیه ایران بیان کرد: استمرار نظام در گرو احیای انگیزه و آرمان های شهدا است .

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی همدان با اشاره به اینکه شهادت فداکردن ارزشمندترین دارایی یک انسان است، گفت: به همین دلیل است که انسان ها در مقابل ایثار سر تعظیم فرو می آورند.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه تاثیر انقلاب اسلامی ایران  در نهضت های آزادی بخش دنیا و حتی و بیداری اسلامی منطقه کاملا مشهود، افزود: این ها همه مرهون از خودگذشتگی شهدا و به برکت خون پاک آنان است.

در این یادواره جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.پخش کلیپ و قرائت وصیتنامه سرتیپ شهید بهرام آریافر از شهدای نیروی انتظامی تویسرکان توسط بردار وی از دیگر برنامه های جانبی این یادواره بود.

IMG_3216

IMG_3218

انتهای پیام/

دیدگاه شما