وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 18 مهر 1393 ساعت 21:20   |   کد مطلب: 10058
افزايش 54 درصدي کشفيات مواد مخدر در شش ماهه اول سال 93
فرمانده انتظامي استان همدان در مراسم ديدار کارکنان با امام جمعه و نماينده ولي فقيه گفت: افزايش 54 درصدي کشفيات مواد مخدر در شش ماهه اول سال 93 خبر داد.

به گزارش نافع، سردار مهديان نسب از تنوع فرهنگي،مذهبي و آموزشي برنامه هاي هفته ناجا در سال 93 ياد کرد و با اشاره به شعار هفته نيروي انتظامي "پليس؛ تلاش جهادي ، کارآمدي، اقتدار" گفت: پليس با تلاش جهادي و کارآمدي در انجام ماموريت ها به دنبال کسب رضايت مندي شهروندان مي باشد و امروز رويکرد جامعه محوري پليس، اقتدار نرم رامي طلبد.

وي افزود: تلاش مجاهدانه نيروي انتظامي در استان همدان با 14 اولويت کاري با دين باوري، ولايت مداري رشد و تعالي سازماني متدين با مديريت جهادي شروع شده و به صورت ويژه مورد پيگيري قرار گرفته است .

اين مقام انتظامي بيان داشت: نيروي انتظامي با 192 برنامه و فوق برنامه در هفته ناجا در صدد است تا نقش مطلوبي را در توسعه و مشارکت و همراهي مردم با پليس ، ارتقاء احساس امنيت شهروندان و تثبيت امنيت پايدار در جامعه ايفا نمايد.

وي از برگزاري هفدهمين مجمع پيشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان در ابتداي هفته ناجا در استان همدان خبر داد و اظهار داشت: امروز تاثير و نفوذ انقلاب اسلامي در جهان و بيداري اسلامي ناشي از فرهنگ جهاد و شهادت است.

وي در ادامه با بيان اينکه باب شهادت در نيروي انتظامي به دليل مبارزه با فساد و قاچاق همچنان باز است، تاکيد کرد: شهداء مسير عزت ، پايداري و اقتدار را براي مردم مشخص کردند.

وي در ادامه با اشاره به آمار 82 درصدي مصالحه پرونده هاي ارجاعي به واحد مشاوره و مددکاري کلانتري ها گفت:مشاوران و مددکاران با حل و فصل و ايجاد صلح و سازش در پرونده هاي قضايي توانسته اند از ورود بخش قابل توجهي از پرونده ها به چرخه قضايي جلوگيري کنند.

سردار مهديان نسب خاطرنشان کرد: فوت ناشي از سوانح رانندگي در معابر درون شهري در شش ماه امسال 30 درصد معادل 18 نفر کاهش يافته است و ما شاهد افزايش 7/6درصدي متوفيان در جاده هاي برون شهري هستيم.

اين مقام ارشد انتظامي استان نگاه به مقوله عفاف و حجاب يک نگاه علمي و فرهنگي دانست و از تشکيل ميزگرد علمي و پژوهشي با حضور اساتيد دانشگاه و اداراتي که در عرصه فرهنگ عفاف و حجاب مسووليت دارند خبر داد و افزود: انتظامي استان نيز در زمينه ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب اقدام به راه اندازي 7 ايستگاه عفاف و حجاب با رويکرد تبليغي و فرهنگي در هفت نقطه از استان نموده است و با تقويت گشت هاي امنيت اخلاقي در برخورد با مظاهر علني فساد، بي بند و باري ها و مصاديق بارز آن قدم هاي بسيار خوبي برداشته است.

وي در ادامه از برپايي نمايشگاه جنگ نرم با هدف پيشگيري از آسيب هاي جنگ نرم دشمن و شيوه هاي مقابله با آن در محل يادمان عين القضات همداني خبر داد و بيان داشت:امسال بزرگترين کارگروه افسران جنگ نرم در انتظامي استان برگزار شد که خروجي آن توليد دانش است و در اين زمينه 74 بنر در حوزه ارتقاء فرهنگ ترافيک و 500 بنر در حوزه ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب با رويکرد فرهنگي در سطح استان نصب شده است.

سردار مهديان نسب با تاکيد بر اينکه استان همدان جزو 15 استان دوم کشور در حوزه مقابله با مواد مخدر مي باشد خاطر نشان ساخت: فعاليت شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر و اقدام مجاهدانه و تلاش جهادي و شبانه روزي پليس منجر به کشف 54 درصدي مواد مخدر و همچنين انهدام 50 باند استاني و فرا استاني شده است و پليس مبارزه با مواد مخدر استان با مقابله با اعتياد و پيشگيري از آن خود را در اختيار بهبودي اعتياد قرار داده است.

اين مقام ارشد انتظامي استان در ادامه از افزايش 18 درصدي رضايت مندي شهروندان از اقدامات پليس در استان اشاره کرد و افزود: پليس استان در راستاي ارائه خدمات بهتر به شهروندان شعار "امنيت مردم نهاد، پليس خدمتگزار" را در دستور کار قرار داده است.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه کارکنان نيروي انتظامي را به تعبير رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي)مجاهدان في سبيل اله خواند و افزود: کارکنان نيروي انتظامي رزمندگان جبهه جنگ نرم دشمنان قسم خورده نظام هستند که در برخورد و مبارزه با مفاسد اجتماعي ،بي بندو باري،پديده شوم مواد مخدر تا پاي جان ايستاده و از کيان و امنيت کشور دفاع مي کنند.

در ادامه اين مراسم امام جمعه ونماينده ولي فقيه در استان نيز پس از تبريک هفته نيروي انتظامي به امنيت سازان جامعه اسلامي به وضعيت مطلوب امنيتي در کشور اشاره کرد و افزود: امروز ايران در بين کشورهاي منطقه جزيره امن و با ثبات است و ما بايد قدر اين نعمت را بدانيم.

وي امنيت امروز ايران اسلامي را مديون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان، جانبازان وآزادگانی دانست که با گذشتن از همه چيز خود، ذر راه اسلام و قرآن ، امنيت و آرامش را براي ما به ارمغان آوردند.

امام جمعه همدان اضافه کرد: وظيفه امروز ما پاسداري از خون شهدا و حفظ ارزش هاي اسلامي در انقلاب است و بايد در اين راه تلاش کنيم تا شرمنده شهدا نباشيم.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان در خاتمه توفيقات نيروي انتظامي در استان را ثمره تلاش جهادي و شبانه روزي کارکنان انتظامي استان دانست و افزود: در اين جا شايسته است تا از زحمات فرمانده انتظامي استان و مجموعه پر تلاش وي تقدير نماييم.

لازم به توضيح است، در خاتمه اين مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان و با حضور پر شکوه کارکنان انتظامي استان برگزار شد.

دیدگاه شما