وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 10:38   |   کد مطلب: 10010
رونمایی از بانک اطلاعات مربیان آموزش همگانی انتظامی استان همدان
جانشین انتظامی استان همدان از رونمایی بانک اطلاعاتی کارشناسان و مربیان آموزش همگانی انتظامی استان خبرداد.

کارگاه آموزشی اولیاء و مربیان آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 شهرستان همدان عصر روز گذشته با حضور جانشین انتظامی استان همدان، معاون اجتماعی، مدیر آموزش همگانی و جمعی از مسوولان آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 شهرستان همدان در محل تالار معلم این شهر برگزار شد.

به گزارش نافع،سرهنگ خرم رویی در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی به دلاورمردان عرصه نظم و امنیت جامعه گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی برگرفته از عنوان سال 93 "پلیس؛ تلاش جهادی، کارآمدی، اقتدار" است و نشان دهنده اقدامات و تلاش های جهادگونه خادمان عرصه نظم و امنیت و کارآمدی آنان در حوزه های مختلف عملیاتی و ماموریتی است.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های نظام استکبار و دشمنان نظام علیه نسل جوان و خانواده ها اشاره کرد و افزود: امروز دشمن در عرصه فرهنگی به میدان آمده و تلاش دارد با شبیخون فرهنگی نسل جوان و خانواده ایرانی را از هویت اسلامی و ارزشی خود دور سازد.

این مقام مسوول اضافه کرد: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه ای خود درصدد هستند تا سبک زندگی ایرانی اسلامی مردم ما را تغییر دهند بنابراین هوشیاری و بصیرت و شناخت این حربه ها می تواند مهمترین راهکار در مقابله با آنان محسوب شود.

سرهنگ خرم روی نظارت خانواده ها را بر رفتار فرزندان خواستار شد و تاکید کرد: امروز با ورود ابزارهای ارتباطی گوناگون در عرصه جهانی از قبیل ماهواره، اینترنت، شبکه های اجتماعی، تلفن همراه و رایانه، آسیب ها و تهدیدات فراوانی پیش روی فرزندان و خانواده  فراهم آمده که می طلبد با نظارت و کنترل والدین و مسوولان در این عرصه نقشه های شیطانی دشمنان را نقش بر آب سازند.

جانشین انتظامی استان همدان در خاتمه ، ترویج فرهنگ غربی، مصرف گرایی، بی هویتی ، تزلزل بنیان خانواده، بی عفتی را از عوارض برنامه های ماهواره برشمرد و افزود: امیدواریم خانواده ها با سلاح ایمان، بصیرت و پایبندی به نظام و ارزش های اسلامی و پیروی از ولایت بتوانند دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام کند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم سرهنگ خزاعی معاون اجتماعی انتظامی استان همدان طی سخنانی به اقدامات فرهنگی انتظامی استان در آگاهسازی و پیشگیری اجتماعی از جرایم اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 168 هزار نفر از مخاطبان جامعه هدف پلیس از آموزش های کارشناسان انتظامی به صورت چهره به چهره و کارگاهی بهره گرفته اند.

سرهنگ خزاعی محور آموزش های پلیس را تهدیدات و آسیب های فراروی خانواده ها و فرزندان آنان دانست و اظهار داشت: این آموزش ها در راستای ارتقاء سطح دانش و مهارت اجتماعی خانواده ها و دانش آموزان در برابر جنگ نرم دشمن برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

 

دیدگاه شما