وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 09:27   |   کد مطلب: 10001
دهه ولایت و امامت تبلور ایمان و تبعیت از فرمان خداست
سرپرست تبلیغات اسلامی همدان گفت: غدیر تنها نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر و در حقیقت تبلور ایمان و تبعیت از فرمان خدا است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: معرفت به مبانی اعتقادی و تعمیق بصیرت، آشنایی و انس با امامت و ولایت از پیام‌های محوری و ارزشمند دهه ولایت است.

وی افزود: تعیین امامت علی(ع) در غدیرخم میوه و ثمره مجاهدت انبیاء الهی از آدم تا خاتم است.

جمشیدی ادامه داد: تنها با تحقق پیام حیات بخش غدیر، اسلام و مسلمانی به ساحل نجات، عزت و عظمت خواهد رسید.

وی با تاکید بر گرامیداشت دهه ولایت خاطرنشان کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی از طریق وسایل ارتباط جمعی، همکاری و هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری برنامه های مختلف، آذین‌بندی مدارس و مراکزآموزشی و ادارات از جمله برنامه های این شهرستان به مناسبت بزرگداشت این دهه است.

سرپرست تبلیغات اسلامی همدان در خصوص واقعه عظیم غدیر یادآور شد: روز غدیر، روز اتمام نعمت های الهی و اکمال دین است وامروز تمامی مشکلات و گرفتاری های جهان اسلام و غلبه کفر و طاغوت بر اسلام نتیجه بی توجهی و غفلت از پیام مهم غدیرخم است.

حجت الاسلام جمشیدی نشر، ترویج و توسعه فرهنگ خودسازی و فداکاری در راه آرمان‌های الهی و قربانی کردن هواهای نفسانی را از دیگر پیام‌های اعیاد قربان و غدیر عنوان کرد.

وی اضافه کرد: با پیروی و سرمشق قرار دادن نصایح و فرمایشات پیامبراکرم(ص) می‌توانیم با اتحاد و همدلی خویش گام مثبتی در راه تحقق آرمان‌های ولایی انقلاب برداریم.

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت