وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 11 مهر 1393 ساعت 15:46   |   کد مطلب: 9906
امام جمعه موقت همدان گفت:آمریکا با علم کردن داعش در منطقه به دنبال محکم کردن جای پای خود است و می‌خواهد کشورهای اسلامی را از نظر اقتصادی تضعیف کند.

آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی در نماز جمعه همدان اظهار کرد:داعش را الگوی غلطی از اسلام دانست و گفت: دشمنان با معرفی داعش به عنوان اسلام به دنبال ایجاد بیزاری در جامعه جهانی نسبت به اسلام هستند.

وی داعش را الگوی غلطی از اسلام دانست و گفت: دشمنان با معرفی داعش به عنوان اسلام به دنبال ایجاد بیزاری در جامعه جهانی نسبت به اسلام هستند.

موسوی اصفهانی افزود: باید اسلام را آنگونه که است معرفی کنیم تا دشمن نتواند با کمک داعش چهره‌ای خشن از اسلام به جامعه جهانی معرفی کند.

وی اضافه کرد: عالی‌ترین و نورانی‌ترین جلوه‌های حج را می‌توان در عرفات دید، عرفه روز پالایش روح و روان است.و عرفه از روزهای مهمی است که در سیره و روایات ائمه و بزرگان دین مقام والایی دارد و بهترین روز برای دعا کردن است.

موسوی‌اصفهانی ادامه داد: اگر کسی در ماه مبارک رمضان و در شب‌های قدر بخشیده نشده باشد می‌تواند به عرفه امید داشته و برای آمرزش گناهان خود دست به دعا بردارد.

مدیر حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: دعای سیدالشهدا بهترین دعا در روز عرفه است، روزی که امام حسین(ع) در آشتی با خدای متعال را برای ما باز گذاشت.

وی همچنین با اشاره به عید سعید قربان بیان کرد: این عید از اعیاد بزرگ مسلمانان است و عید تجلیل از مقام ایثاری بزرگ در مکتب توحید به شمار می‌رود.

موسوی‌اصفهانی افزود: عید قربان برای بزرگداشت مسئله‌ای سرنوشت‌ساز است که فرد متدین به دین اسلام باید تا پای جان و قربانی کردن فرزندش آمادگی داشته باشد.

وی با اشاره به ایثار بزرگ حضرت ابراهیم(ع) در قربانی کردن فرزندش، گفت: اهیمت دین از جان ما بالاتر بوده و شخص متدین باید بین دین و جان، دین خود را انتخاب کند.

خطیب موقت جمعه همدان همچنین با اشاره به حضور رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: مسئولان ما امروز در آمریکا با صدای بلند از اسلام دفاع می‌کنند که به علت استقامت رزمندگان، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، امت، روحانیت و دولت است.

موسوی‌اصفهانی اضافه کرد: رئیس جمهور در برابر غرب سازش ناپذیر است و از مواضع وی در سازمان ملل تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

 

دیدگاه شما