وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 11 مهر 1393 ساعت 12:46   |   کد مطلب: 9904
با راه اندازی 124شبکه ماهواره ای
دشمن سعی در تغییر باورهای مردم دارد
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: زمانی که دشمن نتوانست از طریق جنگ فیزیکی به موفقیت دست یابد، از طریق راه‌اندازی 124 شبکه ماهواره‌ای سعی در تغییر باورهای مردم دارد.

سعید جلیلی پنجشنبه شب در یادواره شهدای بسیجی مسجد امیرالمؤمنین شهر همدان با بیان اینکه حدود 850 هزار بیمار سالانه به داروهایی نیاز دارند که به سوخت هسته‌ای 20 درصد نیاز دارد، افزود: ایران عضو آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و دارای تکالیف و حقوقی است که باید از سوی دو طرف رعایت شود.

وی با تأکید بر اینکه ابتدا خارجی‌ها در برابر امکان دستیابی ایران به سوخت 20 درصد لبخند زدند، اظهار کرد: نسلی در ایران مانندشهید احمدی روشن، شهید شهریاری‌ها یافت شدند که دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را در ایران ممکن کردند و باعث نگرانی قدرت‌های خارجی شدند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه ایستادگی ملت، سطح چانه‌زنی در مذاکرات بین‌المللی را افزایش می‌دهد، گفت: قدرت‌های خارجی به تدریج شاهد اندیشه‌ای هستند که دربرگیرنده مسائل مختلف بوده و انحصارگری آنها را زیر سوال برده است.

جلیلی با اشاره به اینکه نیت دشمنان از اعمال تحریم‌های بین‌المللی جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران است، اظهار کرد: با وجود تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی، ایران هسته‌ای شد؛ همان‌طور که در زمان دفاع مقدس ابتدا از داشتن سیم خاردار هم محروم بود اما موفق به کسب پیروزی شد.

وی با بیان اینکه ملتی که بخواهد توفیقات خود را ادامه دهد، باید عوامل موفقیت و نقاط قوت خود را بشناسد، تصریح کرد: امروز وظیفه داریم که در برابر تحریف انقلاب بایستیم و نقاط قوت آن را بشناسیم و تقویت کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه غرب همه مسائل را بر اساس هزینه و فایده می‌نگرد، خاطرنشان کرد: تعابیر امام راحل از دفاع مقدس نشان می‌دهد که دفاع مقدس به عنوان یک سرمایه بزرگ برای انقلاب بوده است.

وی با تأکید بر اینکه پس از پایان هشت سال جنگ تحمیلی هیچ قدرتی جرئت مقابله با ایران اسلامی را به خود نداده است، ادامه داد: زمانی که دشمن نتوانست از طریق جنگ فیزیکی به موفقیت دست یابد، از طریق راه‌اندازی 124 شبکه ماهواره‌ای سعی در تغییر باورهای مردم دارد.

دکترجلیلی با اشاره به اینکه فتنه 88 به دلیل جلوگیری از به ثمر رسیدن مردم‌سالاری دینی روی داد، تصریح کرد: در حال حاضر در ایران یک تمدن بزرگ در حال شکل گیری است که ولایت فقیه و اسلام در آن حافظ جمهوریت کشور هستند.

جلیلی با بیان اینکه داشتن تکنیک نظامی تنها دلیل پیروزی در جنگ نبود، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین سرمایه‌های کشور در دفاع مقدس سرمایه معنوی و افق دید بلند بسیجی‌ها بود.

وی افزود: دلیل ترس دشمن از سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، اندیشه متعالی است که قدرت و عزت می‌آفریند و تولید پیشرفت می‌کند.

 

دیدگاه شما