وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 19 شهريور 1393 ساعت 10:57   |   کد مطلب: 9393
قدردانی مردم از برخورد قاطع دستگاه قضائی با اراذل و اوباش
با حکم صادره از مرجع قضائی 2 تن از اراذل و اوباش معروف شهرستان همدان، در ملاء عام اعدام شدند.

به گزارش خبرنگار نافع، طرح برخورد با اراذل و اوباش در شهرهمدان که با اعدام دو نفر از این اراذل در ملا عام برگزار شد، رضايت شهروندان همدانی را به همراه داشته‌است و مردم طي تماس‌ مستقيم با پایگاه خبری صبح الوند و ارسال پيام ضمن قدرداني از قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی در اجراي طرح مذكور، تداوم آن را خواهانند.

بامداد امروز چهارشنبه 2 نفر از اراذل و اوباش شرور و شناخته شده شهر همدان در یک اقدام انقلابی به دار مجازات آویخته شدند.

براساس این گزارش، شهروندان همدانی ضمن ابراز رضایت از عملکرد پلیس و دستگاه قضائی خواستار برخورد شدید قانونی دستگاه قضائی با اینگونه افراد شدند.

**بخشی از پيام‌هاي مردمي در ابراز خرسندي از اقدام قوه قضائیه به شرح زير است:

*ـ من از دستگاه قضائی تشكر مي‌كنم و از آن‌ها خواهش مي‌كنم در ارتباط با مبارزه با اراذل و اوباش سختكوش و جدي باشند. ‌اگر جاي مسئولان بودم، افراد معتاد و قاچاقچي‌ها (هر نوعش‌) و افرادي را كه به نواميس خانواده‌ها اهانت مي‌كنند و با از بين بردن حرمت آن‌ها باعث متلاشي شدن مي‌شوند به شديدترين شكل مجازات مي‌كردم.

*ـ اين طرح در استان‌هاي ديگر نيز ادامه يابد ـ موفق باشند

*دستگاه قضایی و ماموران نيروي انتظامي كار را در نيمه راه رها نكنند. انشاءالله نوبت بعدي دستگيري توزيع كنندگان مواد مخدر باشد.

*ـ خدا را شكر.

*ـ نهايت تشكر و قدرداني را دارم. احساس امنيت در جامعه نيمي از زندگي آسوده است.

*ـ از همه مسئولان محترم نظامی و انتظامي متشكريم.

*ـ از راه دور دست دادستان همدان و نيروي انتظامي را مي‌بوسم و خسته نباشيد مي‌گويم. اميد است اين طرح تا جمع‌آوري تمام افراد شرور‌، ادامه داشته باشد.

*ـ از زحمات خدمتگذاران نظام خصوصاً عزیزان قوه قضائیه و پرسنل زحمتكش نيروي انتظامي كمال تشكر و سپاس را دارم. اميد‌وارم در پناه حق هميشه سلامت باشند و اين قبيل امور تا از بين رفتن تمامي خلافكاران ادامه يابد.

*ـ ضمن تشكر از دستگاه قضایی همدان نيروي انتظامي اميد است اين طرح استمرار داشته باشد. ـ خدا كند مقطعي نباشد.

*ـ واقعاً از پرسنل تلاشگر و گمنام نيروي انتظامي نهايت سپاس را دارم و خوشحالم كه امنيت دارد در قالب اصلي خودش در يك كشور اسلامي شكل خودش را پيدا مي‌كند. واقعا ممنونم‌.

*ـ اگر اينكار با قاطعيت دنبال شود بايد به قوه قضائیه احسنت گفت.‌

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما