وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 11 شهريور 1393 ساعت 12:42   |   کد مطلب: 9282
استقبال شهروندان نهاوندی از طرح تحویل داوطلبانه ماهواره
فرمانده سپاه نهاوند گفت: شهروندان نهاوند با تحویل داوطلبانه بیش از 30 دستگاه ماهواره استقبال خوبی از این طرح داشتند.

به گزارش نافع، کامران کریمی در گفتگو با  گرو، گفت: طرح تحویل داوطلبانه ماهواره در تمامی حوزه هاو پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان نهاوند همچنان ادامه دارد و مردم این شهرستان می توانند با حضور در حوزه ها و همه پایگاه های بسیج ماهواره خود را تحویل داده و یک دستگاه گیرنده دیجیتال دریافت کنند.
وی گفت: در طول چند روزی که این طرح اجرایی شده استقبال خوبی از طرف مردم انجام شده و تا امروز بیش از ۳۰ دستگاه ماهواره به پایگاه های مقاومت تحویل داده شده و این آمار رو به افزایش است که امیدوارم با تبلیغات و فرهنگ سازی بتوانیم همشهریان را با اثرات مضر ماهواره ها بیشتر آشنا کنیم.
فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه برنامه های ماهواره، ابتذال را به کودکان و نوجوانان می‌آموزند، اظهار کرد: ماهواره تمسخر ارزش‌ها را به فرزندان یاد می‌دهد و الگوی بدلی را به جای الگوی واقعی به کودکان آموزش می‌دهد.
وی افزود: امروز ماهواره خطری است که جامعه را تهدید می‌کند و مسائلی را به انواع و اشکال مختلف مطرح می‌کند که نتیجه آن شکست ارزش‌ها در جامعه است.
کریمی اظهار کرد: ماهواره ها با محتویات و تولیدات مستهجن و ضد اخلاقی خود ابزار دشمن برای کم‌رنگ کردن باورهای اعتقادی در جامعه به خصوص در میان نسل جوان هستند.
وی بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با طرح نقشه های شوم مانند استفاده از برنامه های بدون محتوای شبکه های ماهواره ای به تدریج شیوه و سبک زنگی ما را تغییر داده وباورهای دینی مارا مورد هدف قرار داده اند بطوری که در حال حاضر بسیاری از اختلافات درون خانواده ها متاثر از این موضوع است.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: پیروی و آشنایی با نحوه صحیح تربیت اسلامی نقش بازدارنده ای در برابر تلاش دشمن در آسیب وارد کردن به فرهنگ اسلامی جامعه و خانواده ها دارد.

 

 

 

دیدگاه شما