وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 13 آبان 1402 ساعت 14:00   |   کد مطلب: 43384
امام‌جمعه نهاوند :
آمریکا منشأ استکبار جهانی است
امام‌جمعه نهاوند گفت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار همواره در کنار اشرار و ظالمان عالم و در مقابل مظلومان قرار دارند ولی پیروزی نهایی برای مؤمنان خواهد بود.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع مردم نهاوند با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است به بیان وقایع مهم این روز پرداخت و گفت: در این روز در سال ۴۳ امام راحل به دستور آمریکا تبعید شد و در ۱۳ آبان سال ۵۷ بیش از ۵۶ دانش‌آموز و دانشجو در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند و در سال ۵۸ هم لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) این اقدام تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند و کار بسیار بزرگ و بااهمیتی بود که انجام شد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان نشان می‌دهد که مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی همواره در مقابل شیطان بزرگ قرار دارند. وی ادامه داد: آمریکا به‌عنوان سردمدار استکبار در دنیا همیشه در کنار ظالمان و در مقابل مظلومان عالم قرارگرفته است و از جنایتکار حمایت می‌کند.

مغیثی بیان داشت: سراسر اقدامات آن‌ها همواره بر ضد مردم ایران اسلامی بوده است و جنایت‌های زیادی در حق این مردم انجام داده است. وی ادامه داد: یک روز ما را تحریم کردند و بعد صدام و گروهک‌ها را پشتیبانی کردند و به جان انقلاب انداختند و از فتنه و اغتشاشات حمایت کردند و سرمنشأ هر ناامنی هستند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: هر کاری که امریکا و استکبار جهانی توانسته‌اند علیه مردم ایران اسلامی انجام دادند ولی وعده خدا حق است و پیروزی برای مؤمنان است. وی عنوان کرد: امروز هم می‌بینیم در کمال بی‌شرمی و با همه توان از صهیونیست‌های جنایتکار و کودک کش حمایت می‌کنند تا اوج استکبار گری خود را نشان دهند.

مغیثی افزود: هر جا کشتار و ناامنی و جنایت وجود دارد استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا قرار دارد و امروز ملت‌های دنیا بیدار شده‌اند و می‌بینید که در مقابل ظلم و استکبار به پا خاسته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نسل جوان و دانش‌آموز ما باید با جنایت‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان آگاهی یابند و بدانند که استکبار چه طرح‌هایی و اقداماتی علیه کشور انجام داده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: باوجود همه مشکلاتی که برای کشور ایجاد کرده‌اند ولی با حضور جوانان درصحنه‌های مختلف، کشور پیشرفت‌های زیادی کرده است و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما