وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 13 شهريور 1402 ساعت 21:43   |   کد مطلب: 43235
فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه:
عشق اهل‌بیت در سینه شیعیان ابدی است
فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه و ارشد نظامی ارتش در استان همدان گفت: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی همیشه توطئه‌های دشمن خبیث را خنثی کرده و با عنایت خداوند متعال تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب و شهدا صیانت خواهیم کرد.

به گزارش نافع، دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی عصر امروز در یادواره شهدای نیروی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت سالگرد شهادت خلبان شهید محمد نوژه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان، اظهار کرد: امروز به برکت ولایتمداری صاحب عزت حسینی شده‌ایم و به جهانیان و یزیدیان زمان نشان دادیم در جهت صیانت از دین اسلام همانند مولای خود آماده به مسلخ رفتنیم و گواه این ادعا هزاران شهید سروقامت از جمله هشت هزار شهید گلگون کفن و سروقامت استان همدان است.

وی با بیان اینکه قرین به ۱۴ قرن از انقلاب بزرگ عاشورا می‌گذرد و عاشورا چنان دگرگونی در صحنه گیتی ایجاد کرد که گویی قیامتی برپا شده است، عنوان کرد: امام حسین (ع) و یاران او چنان بر تارک تاریخ درخشیدند و جاودانه شدند که به هیچ عنوان فراموشی و غبار فراموشی بر سلحشوری آنها نخواهد نشست و نمی توان عاشورا، مظلومیت و اقتدار امام حسین(ع)، ولایتمداری، قبیله بنی هاشم و صبر و اقتدار زینبی، خرابه‌های شام و اهانت به اهل بیت را فراموش کرد. عاشورا فراموش شدنی نیست و شور و عشق اهل بیت در سینه شیعیان ابدی است.

مرادبکی با بیان اینکه عاشورا ثمره و میوه محصول درخت دین است، دینی که ریشه آن در بعثت پیامبر اکرم(ص) بوده و تنه قدرتمند آن غدیر است، افزود: علت برگزاری این همایش علاوه بر زنده نگهداشتن یاد شهدا، این است که یادمان باشد غفلت نکرده و برای ماندن و اقتدار چه هزینه‌هایی پرداخت شده است.

فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه خاطرنشان کرد: برای هر آنچه که اکنون داشته و در آینده نصیبمان خواهد شد مدیون خانواده شهدا و جانبازان هستیم و امروز گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شهادت شهیدان نوژه و شهید سیدعبدالله بشیری‌موسوی است که با زبان تشنه در ماه رمضان در لیالی قدر میهمان ملائک شدند.

وی در پایان تصریح کرد: ارتش بصیر و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلابی و مقتدر و فرماندهی انتظامی همیشه بیدار، سازمان اطلاعاتی و بسیج سلحشور تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب و شهدا صیانت خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما