وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 13 شهريور 1402 ساعت 20:38   |   کد مطلب: 43233
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه در مقابل کوچک‌ترین تهدید دشمن آماده پاسخی دندان‌شکن هستیم، گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در کشور نتیجه خصومت آمریکا و ایادی آن با جمهوری اسلامی است.

به گزارش نافع، امیردریادار حبیب‌الله سیاری عصر امروز در یادواره شهدای نیروی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت سالگرد شهادت خلبان شهید محمد نوژه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی منافع و وجهه ایالات متحده آمریکا به عنوان ابرقدرت در منطقه از بین رفت. آمریکا ایران را به عنوان جزیره ثبات و ژاندارم منطقه انتخاب کرده بود که پیروزی انقلاب تمام برنامه‌های سلطه‌جویانه آنها را به هم ریخت.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمنی استکبار با ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد، تاکید کرد: این دشمنی از آن زمان تاکنون ادامه پیدا کرده و ادامه هم خواهد داشت‌. بصیرت و دشمن‌شناسی لازمه کار ما برای رسیدن به قله و به خاک مالیدن پوزه دشمنان است.

وی با تاکید بر اینکه با ایثار مردم و نیروهای مسلح نظام سلطه با شکست بزرگی مواجه شد، تاکید کرد: روز ۳۱ شهریور ۵۹ نیروهای بعثی با کمک آمریکا فرودگاه ما را بمباران کردند، در آن زمان صدام در اتاق جنگ حاضر شد و گزارش داد تا یک ساعت دیگر خلبانان تیرپرواز ما کمر جمهوری اسلامی را می‌‌شکند!

سیاری با بیان اینکه بلافاصله تیزپروازان ارتش با “عملیات انتقام” پاسخ گستاخی دشمن را دادند تصریح کرد: هنوز موتور هواپیماهای عراقی بعد از حمله به ایران و فرود در فرودگاه بغداد سرد نشده بود که فرزندان وطن این فرودگاه را بمباران کردند‌.

وی با اشاره به پرواز ۱۴۰ فروند هواپیما در “عملیات کمان” برای دفاع از کشور اظهار کرد: عملیات  H۳ نیز به عنوان یکی از عملیات‌های مهم نیروی هوایی ارتش یکی از پیچیده‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات‌های هوایی دنیا بود که توسط فرزندان وطن انجام شد.

سیاری با یادی از نگهبانان همیشه بیدار سوباشی که شهدای زیادی را تقدیم امنیت وطن کردند در ادامه سخنانش گفت: قهرمانان نیروی دریایی نیز حماسه‌های بزرگی خلق کردند به طوری که در شصت و هفتمین روز جنگ، کمر نیروهای عراقی را با اسکورت ۱۰ هزار کشتی و تامین امنیت صادرات از جزیره خارک و تامین کالاهای اساسی کشور شکستند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه علیرغم توطئه‌های پیچیده دشمن تمامیت ارضی ما مقتدرانه حفظ شده است، تصریح کرد: سیادت ما بر خلیج همیشه فارس یکی از آثار رشادت نیروهای مسلح و شهدا در دفاع از کشور است.

وی ارتقای جایگاه ایران اسلامی در نظام بین‌الملل، تقویت توان بازدارندگی دشمن و اقتدار نظامی در کشور را از نتایج ایثار شهدا عنوان کرد و گفت: در حال حاضر نیز نیروهای مسلح مقتدرانه در مقابل کوچکترین تهدید دشمن آماده پاسخی دندان‌شکن هستند.

این مسئول نظامی با بیان اینکه دشمنان می‌کوشند با دوقطبی سازی و جنگ شناختی در میهن اسلامی ما به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، اظهار کرد: دشمن می‌کوشد بر افکار و ذهن جوانان ما تسلط پیدا کند بنابراین وظیفه داریم تا با حضور در عرصه جهاد تبیین این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

سیاری یاد و خاطره شهید سرلشکر خلبان نوژه را گرامی داشت و گفت: شهید نوژه و همرزمانش با شجاعت مثال زدنی و با روحیه انقلابی مقابل دشمن تا بن دندان مسلح قرار گرفتند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۱۷ هزار شهید ترور در کشور را نتیجه خصومت آمریکا و ایادی آن با جمهوری اسلامی دانست و بصیرت را قطب‌نمای حرکت در اوضاع غبارآلود امروز عنوان کرد.

او با بیان اینکه باید دشمن‌شناس بود و به ترفندهای آن آشنا، گفت: حرکت در مسیر ولایت فقیه و خطی که ولایت ترسیم می‌کند راهگشا و نجات‌بخش است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما