وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 16 آبان 1393 ساعت 19:55   |   کد مطلب: 10690
عدم هماهنگی‌ مدیریت استادیوم قدس، مسابقات فریزبی همدان بهم خورد
در هفته دوم رقابت‌های دوره‌ای درون‌استانی فریزبی باید امروز سه بازی از دور رفت انجام می‌شد که به دلیل عدم هماهنگی‌های لازم مکان و تعداد بازی‌ها تغییر کرد.

به گزارش نافع، در ادامه برگزاری مسابقات دوره‌ای درون‌استانی فریزبی و در هفته دوم این رقابت‌ها باید سه بازی از دور رفت، امروز جمعه، انجام می‌شد که به دلیل عدم هماهنگی‌های لازم مکان و تعداد بازی‌ها تغییر کرد.

امروز باید سه بازی بین تیم‌های هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد، هیئت ورزش‌های همگانی جورقان امید همدان، هیئت ورزش‌های همگانی همدان و سامکو در زمین چمن استادیوم قدس انجام می‌شد.

در نخستین بازی تیم هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد باید ساعت 9:20 به دیدار هیئت ورزش‌های همگانی جورقان می‌رفت، بازی دوم باید ساعت 10:40 بین دو تیم امید همدان و هیئت ورزش‌های همگانی همدان برگزار می‌شد و دیدار سوم ساعت 11:50 باید بین تیم سامکو با هیئت ورزش های همگانی انجام می‌شد که متاسفانه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها از سوی مدیریت استادیوم قدس، برنامه‌ریزی قبلی منحل شد.

گفتنی است به دلیل عدم اطلاع‌رسانی به موقع مسئولان در رابطه با برگزاری تمرین تیم فوتبال پاس در چمن استادیوم قدس به کمیته فریزبی و پس از حضور تمام تیم‌ها برای برگزاری مسابقات، به تیم‌ها و رییس کمیته فریزبی اطلاع داده شد که به دلیل برگزاری تمرینات تیم فوتبال پاس برگزاری مسابقات هفته دوم فریزبی در این مکان امکان پذیر نیست.

بعد از تلاش فراوان علی درخشان‌پناه رییس کمیته فریزبی استان و پیگیری‌ هادی سبزواری رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان برای جلوگیری از به تعویق افتادن مسابقات، تیم‌ها برای برگزاری مسابقات به زمین چمن مریانج منتقل شدند.

پس از انتقال تیم‌ها به زمین چمن مریانج به دلیل کمبود وقت از سه بازی تنها دو بازی برگزار شد.

در نخستین بازی هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد با نتیجه 9 بر صفر شهرداری جورقان را مغلوب کرد و در بازی دوم امید همدان پنج بر چهار هیئت ورزش‌های همگانی همدان را شکست داد، دیدار تیم‌های شهرداری جورقان و سامکو نیز به تعویق افتاد.

لازم به ذکر است کمیته مسابقات فریزبی استان همدان به دنبال برگزاری هر چه سریع‌تر بازی بین تیم‌های شهرداری جورقان و سامکو است.

مسئولان زمین چمن قدس با توجه به تمرینات تیم‌ها و سایر برنامه‌های پیش رو، این زمین را در اختیار دیگر تیم‌ها برای برگزاری تمرین و یا مسابقات قرار می‌دهند که این بی‌توجهی مسئولان و عدم هماهنگی برنامه‌ها باعث ایجاد مشکل و بی‌نظمی در برگزاری مسابقات فریزبی شد که البته می‌شد با کمی دقت در برنامه‌ریزی‌ها از مشکلات به وجود آمده جلوگیری کرد.

منبع:فارس

دیدگاه شما