وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 08:50   |   کد مطلب: 10470
مردم کبودراهنگ در مبارزه با حکومت ستم شاهی پیشتاز بودند
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت:مردم کبودراهنگ از جمله جوانان و روحانیت این شهر در مبارزه با حکومت ستم شاهی و وقوع انقلاب اسلامی پیشتازدر استان همدان بودند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، محمد ابراهیم الهی تبار در یادواره شهدای پنجم آبان کبودراهنگ که در مجتمع فرهنگی و هنری جوان این شهر برگزار شد گفت: یکی از مهمترین ویژگی های مردم کبودراهنگ انقلابی بودن آنان است و من در آستانه وقوع انقلاب اسلامی از نزدیک شاهد فعالیت ها و ارتباط های نزدیک جوانان این شهر با نهضت امام خمینی (ره) بودم.

الهی تبار قیام پنجم آبان کبودراهنگ را جزو افتخارات مردم این شهر عنوان کرد و گفت: امام راحل در واکنش به کشتار مردم کبودراهنگ بعد از واقعه ۵ آبان در نوفل لوشاتو پیام نزدیکی پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت ایران داد.

وی با اشاره به قیام های مردمی شهرهای مختلف ایران و برگزاری چهلم های مختلف شهدای انقلاب در کشور گفت: راهپیمایی های مردمی در کبودراهنگ این شهر را تبدیل به یکی از کانون های مهم مبارزه با رژیم ستم شاهی کرده بود.

الهی تبار با اشاره به قرار گرفتن در ایام عزاداری امام حسین علیه السلام گفت: آنچه پیروزی انقلاب اسلامی را شتاب بخشید عجین شدن شور انقلابی ملت ایران با شعور حسینی بود.

وی ادای تکلیف و عمل به اعتقادات را از مهمترین ویژگی های مبارزان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این گونه انسان ها همواره حیات جامعه را حفظ می کنند و امروز نیز تنها کسانی می توانند داعیه دار ارزش های انقلابی و اسلامی باشند که از خود گذشت داشته باشند.

دیدگاه شما