وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 08:50   |   کد مطلب: 10325
کپی برابر اصل داعش هستند. مثل داعش با قتل و غارت و کشتار بیگناهان ،حکومت خود را پایه گذاری کردند.

سیاهه جنایاتشان در تاریخ ثبت است. مسلمانان را تکفیر می کردند و کافر و مشرک می دانستند، حتی تا وقتی که مکه و مدینه را اشغال نکرده بودند آن را دارالکفر می نامیدند.

فقط آن روزها توئیتر و اینستاگرام و فیسبوک نبود تا جنایاتشان را در آن به نمایش بگذارند و گرنه اکنون در کنار فیلم دختربچه علوی که به دست داعش سر از بدنش جدا می شود ؛کودکان شیرخواری را می دیدید که چگونه به دست آل سعود سر از بدنشان جدا شده است ؛ یا مسلمانانی را می دیدید که در حال نماز و قرائت قرآن ،قتل عام می شوند ؛ یا حتی آن گروه زنان و مردانی را می دیدید که بعد از حمله امیر سعودی به طائف ، برهنه در بیابان ها رها شدند.

فیلم هایش نیست و گرنه می دیدید چگونه کربلا را به خاک و خون کشیدند و در نصف روز، بیش از دو هزار زن و مرد و کودک را قتل عام کردند.

فیلم هایش نیست و گرنه می دیدید چگونه در عرض سه روز تمام آثار اسلامی مکه به جز کعبه را نابود کردند و مردم را مجبور نمودند تا توبه کنند و وهابی شوند ؛ درست شبیه ابوبکر بغدادی که در موصل صف توبه به راه انداخته بود تا خلافت ادعایی اش را به زور بر مردم تحمیل کند.

فیلم هایش نیست وگرنه می دیدید مردمان مدینه را که یکسال و نیم در محاصره وهابی ها بودند و از گرسنگی جان می دادند ؛درست شبیه داعش که حلقه محاصره را بر مردمان آمرلی و ایزدی و کوبانی تنگ می کند و ورود آب و غذا را بر آنان می بندد.

ریشه هایشان نیز یکی است ،اگر مستر همفر جاسوس انگلیسی در کتاب خاطراتش سرسپردگی آل سعود به اربابان غربی اش را به ثبت می رساند ،ادوارد اسنودن جاسوس سیا نیز پرده از لانه زنبوری برمی دارد که سازمان جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل طراحی کرده اند.

داعش از روی دست اجداد سعودی ،مشق های جنایاتش را می نویسد و سعودی ها هم قساوت و بیرحمی را خیلی خوب به آنان آموخته اند. سعودی ها یاد داده اند که هیچ چیز حرمت ندارد و می توان با خیال راحت ،زائران بیت الله الحرام را نیز به جرم برائت از مشرکین به خاک و خون کشید. هنوز حاجیان سال 1366 به یاد دارند که چگونه سعودی ها با عصا ،محکم به صورت جانبازان و زنان می زدند و  وقتی نقش بر زمین می شدند آنقدر به زدن ادامه می دادند تا از دنیا بروند. هنوز به یاد دارند که سعودی ها نه اجازه دادند مجروحین را به بیمارستان منتقل کنند و نه گذاشتند آنان را بلافاصله به ایران بفرستند لذا شمار زیادی از مجروحین شهید شدند.

جنایات آل سعود تمام شدنی نیست و هر روز برگ تازه ای بر سیاهه جنایاتشان می افزایند. امروز نیز مفتی ها و مفتی زادگان وهابی و سعودی؛ این نوادگان بلعم باعوراها به قتل روحانی مبارز شیعه آیت الله نمر باقر النمر حکم داده اند. حکمی که پایه های حکومت پیر پاتال های خرفت سعودی را فرو خواهد ریخت.

شاید بعضی مسئولین یادشان رفته باشد اما فرزندان انقلابی حضرت روح الله هنوز خط و نشان های امامشان را فراموش نکرده اند که می فرمود : « انشاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت.» پس منتظر باشید دیر یا زود، آن وقت مناسب هم فراخواهد رسید.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.