وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 10:02   |   کد مطلب: 16781
مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش که در دوران میرحسین وزارت آموزش و پرورش را نیز بر عهده داشته است، در مراسم بزرگداشت خود ضمن سخنرانی به تطهیر چهره یکی از فتنه گران پرداخته است.

به گزارش نافع به نقل از راه دانا، پنجشنبه بیست و دوم مهر ماه، در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان، بزرگداشت سید کاظم اکرمی برگزار شد.

 

اکرمی در حال حاضر رئیس مجتمع آموزش عالی ارشاد و مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش است و مسئولیت های مهمی از جمله عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی، وزیر آموزش و پرورش و نمایندگی مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد و در دانشگاه های تهران، تربیت معلم، علامه طباطبایی، امام حسین(ع) و شاهد مشغول به تدریس بوده است.

 

در این همایش که مسئولان ارشد استان نیز در کنار چهره های مذهبی و سیاسی کشور هم حضور داشتند، اکرمی به سخنرانی پرداخت و ضمن سخنان خود حضور خود در کابینه میرحسین موسوی، یکی از سران فتنه را برای خود افتخار دانسته و اعلام کرد که «از میرحسین چیزهای زیادی آخوخته ام».

اکرمی در جای دیگر از سخنرانی خودادعا می کند که بهترین دوران آموزش و پرورش و زمان شکوفایی این وزارت خانه در دوران میر حسین بوده است.

 

این جملات وی در خصوص یکی از سران فتنه با تشویق حضار نیز همراه شد؛ استاندار همدان و امام جمعه این شهر نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

دفاع تمام قد اکرمی از یکی از سران فتنه که در سال 88 با القای ادعای تقلب موجب شد تا مدت ها کشور درگیر فتنه شده و همچنین امنیت ملی به خطر بیفتند در حالی صورت می گیرد که وی دارای جایگاه دولتی است.

 

بر هیچ کس پوشیده نیست که در جریان فتنه 88 به خاطر اقدامات سران فتنه جان بسیاری از مردم به خطر افتاد و همچنین به گفته دشمنان کشور این فتنه منجر شد تا تحریم های شدیدی علیه ایران وضع شود و دشمن به نفوذ در کشور امیدوار شود.

 

از طرف دیگر در ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم هنگامی که برخی از مسئولین دولتی در گوشه و کنار به دفاع از سران فتنه پرداختند و دست به تطهیر آنها زدند، رهبر انقلاب در یک سخنرانی صریح ضمن تأکید بر اینکه فتنه خط قرمز نظام است، به مسئولین هشدار دادند که مرز بندی خود را با فتنه گران مشخص کنند.

 

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار سال گذشته با هیئت دولت خاطرنشان کردند: مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همانگونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند.

 

اظهارات اکرمی در حالی صورت گرفته است که خود وی در حال حاضر به عنوان مشاور وزیر آموزش و پرورش در دولت مشغول به کار است و اگر ادعای وی این است که در دوران میر حسین بهترین دوره آموزش و پرورش بوده است با وجود افرادی مانند خود وی و برخی از وزرای آموزش و پرورش قبلی در این دوره از آموزش و پرورش، باید آن دوران طلایی دوباره رقم بخورد.

 

در حال حاضر مرتضی حاجی، وزیر دوره اصلاحات، اکرمی وزیر دوره میرحسین موسوی و محمدعلی نجفی وزیر دوران سازندگی همچنان در دولت بوده و به ایفای نقش به صورت مستقیم و غیر مستقیم در آموزش و پرورش می پردازند.

 

مرتضی حاجی در حال حاضر عضو هیات مدیره صندوق ذخیر فرهنگیان، اکرمی به عنوان مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش و محمدعلی نجفی یکی از افرادی است که اگرچه به عنوان وزیر آموزش و پرورش نتوانست از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد کسب کند، اما همچنان از مشاوره‌های وی در آموزش و پرورش استفاده می شود.

 

تجمع چند وزیر در دوران اصلاحات، سازندگی، و میرحسین موسوی در وزارت آموزش و پرورش نه تنها منجر به قدرت و پدید آمدن دوران طلایی نشده است، بلکه این وزارت خانه را با چالش های جدیدی رو به رو کرده است.

 

تجمعات صنفی گسترده معلمان در سال گذشته در سراسر کشور و سوء استفاده سایت های معاند از این تجمعات، یکی از حاشیه‌هایی است که حتی عدم رسیدگی به وضعیت معلمان منجر به استیضاح وزیر اصلاح طلب آموزش و پرورش نیز شد.

 

دستگیری 12 روزه معلمان ایرانی در امارات و توهین‌های این حکومت عربی به این معلمان یکی دیگر از حاشیه هایی است که عملکرد ضعیف آموزش و پرورش را در پی داشت.

 

به نظر می رسد برگزاری محافلی با عنوان بزرگداشت و گرامی داشت برای برخی از مسئولین فعلی نه تنها هزینه‌های زیادی را در شرایط فعلی کشور به دولت تحمیل می‌کند، بلکه زمینه و بستری را برای حمایت برخی از مسئولین حامی فتنه از فتنه‌گران فراهم کرده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما