وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 18 فروردين 1394 ساعت 08:24   |   کد مطلب: 13770
قدرتهای جهانی مکّار از مواضع زیاده‌خواهی خود کوتاه آمدند
توافق هسته ای کشورمان با دولتهای غربی نشان داد که این کشورها از مواضع زیاده‌خواهی خود عقب‌نشینی کردند زیرا این کشورها در گذشته حاضر به پذیرش راکتور آب سنگین برای کشورمان نبودند و خواستار تعطیلی کامل تاسیسات فردو بودند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ: اما سرانجام این دولت ها تا حدودی در مذاکرات اخیر تسلیم خواست به حق ملت ایران شدند و از مواضع قبلی خود کوتاه آمدند و به پذیرش حقوق مسلم هسته‌ای ملت ایران تن دادند. البته این موفقیت ها نتیجه مدیریت کلان نظام اسلامی و در راس آن هدایت‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب، تلاش های دیپلماتیک 12 ساله تیم های مذاکره کننده دولت گذشته و فعلی، تلاش متخصصان و دانشمندان هسته‌ای و کوتاه نیامدن ملت ایران از حقوق به حق خود در طول سال های گذشته است.
پیام پیشرفت های فعلی مذاکرات هسته ای و همچنین پیشرفت های نظامی کشورمان به کشورهای متحد با آمریکا و اسرائیل در منطقه غرب آسیا نشانه نفوذ و اقتدار ایران در منطقه است و به کشورهای دوست که در راستای اهداف سیاسی مشترک حرکت می کنند پیام صلح و دوستی است.
موضوع هسته ای یک بحث ملی فراجناحی است که باید همه گروه ها و جریان ها برای تحقق آن اختلافات را کنار بگذارند و ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده از دستاوردهای آن چشم پوشی نکنند. در این مسئله درایت و تدبیر مقام معظم رهبری در انتخاب عنوان سال باید در سرلوحه مواضع گروه ها باشد تا دولت و ملت باهمدلی و همزبانی بتوانند از گرداب تفرقه نجات یافته و منافع و مصالح سیاسی کشور نابود نشود.
تجربه های تاریخی ملت ایران نشان داده است که دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن آمریکایی ها حیله گر و مکارند و دولت باید مواظب باشد تا عقب نشینی ها در راستای نرمش قهرمانانه مورد نظر مقام معظم رهبری باشد، چون پایمال کردن حقوق ملت ایران جزو برنامه های دولت های غربی است و آنها به وسیله شگردهای مختلف می خواهند زیر بار توافقات نروند و کارشکنی کنند.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما