وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 11:19   |   کد مطلب: 9856
غزه؛ خط مقدم مبارزه با اسرائیل است
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: کمک‌ به فلسطین تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.

به گزارش نافع، حجت الاسلام علی جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ما با تأکید بر اینکه غزه قطعا خط مقدم مبارزه با اسرائیل است، افزود: نهم مهر در ایران، به‌عنوان روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نام گذاری شده است.

وی اظهار داشت: نام گذاری این روز به روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که به پیشنهاد دفاع از ملت فلسطین انجام شد، نمادی از دادخواهی دانش آموزان ایرانی از مستکبران جهان و اعلام همدردی و هم بستگی میان دانش آموزان ایرانی و کودکان و نوجوانان مبارز فلسطینی است.

جمشیدی بیان کرد: مساله فلسطین مساله جهان اسلام است و همه باید با حمایت های مادی و معنوی اهداف ضد استکباری و مقابله با زیاده خواهانه دشمن را دنبال کنیم.

این مسئول ابراز داشت: نباید فراموش کرد که مسئله فلسطین عامل وحدت میان مسلمانان است و اسرائیل تنها دشمن فلسطین نیست بلکه دشمن تمام امت اسلامی است.

حجت‌الاسلام جمشیدی اظهار داشت: رژیم دست نشانده صهیونیستی در چند دهه اشغال سرزمین فلسطین فرزندان این سرزمین را با انواع شکنجه مورد آزاد و اذیت قرار داده و اینگونه اقدامات وحشیانه در واقع سنتی دیرینه برای صهیونیستها شده است.

وی عنوان کرد: به مناسبت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در سطح شهرستان همدان برای جمع آوری کمکهای مردمی به مردم مظلوم فلسطین پایگاههایی دایر می‌شود که پذیرای کمک های مردمی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی همدان در پایان از همه مردم شهرستان همدان خواست که در حد توان خویش مردم وکودکان فلسطین را یاری کنند.

گفتگو از فرشته درهم فروش

 

دیدگاه شما