وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 15 شهريور 1393 ساعت 10:00   |   کد مطلب: 9328
ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در همدان تشکیل شد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: نهادهای اداری همانند دوران پرشکوه دفاع ایران در برابر متجاوز با مدیریت جهادی برنامه‌های هفته دفاع مقدس را برگزار کنند.

به گزارش نافع به نقل از تسنیم، محمدابراهیم الهی‌تبار در نخستین ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در همدان ضمن تبریک ایام دهه کرامت و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران 8 ساله دفاع شکوه و اقتدار فرزندان عاشورایی خمینی کبیر در برابر استکبار جهانی رابه همگان اثبات کرد.

الهی تبار بیان کرد: پاسداشت آن همه حماسه، شور و شعور رسالت بزرگی است که امروز بر روی دوش علاقمندان به این فرهنگ ناب و عاشورایی است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسی سازی‌های مردم همدان را که در جبهه‌های نبرد، پشتیبانی از جبهه‌ها و مقاومت مردم در شهرهایی که مورد حمله ددمنشانه رژیم بعثی عراق قرار گرفتند و در این راستا نیز نهادهای مختلفی چون، سپاه، تیپ 32 انصارالحسین (ع)، تیپ مستقل شهید قهرمان، پایگاه هوایی شهید نوژه، جاد سازندگی و غیره درگیر بودند.

الهی تبار تصریح کرد: تمامی نهاد‌ها باید به این هفته مقدس با دید غیر اداری بنگرند و با مدیریت جهادی خود این هفته را گرامی بدارند.

وی افزود: تمامی نهاد‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی و فضای شهر باید رنگ و بوی دفاع مقدسی به خود گرفته و فضای استان را به عطر دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدرمان معطر کنیم.

معاون سیاسی استاندار همدان با تأکید بر اینکه در این ایام باید ایثارگران همدان و اقدامات آن‌ها را در محافل مختلف به گوش مردم و نسل جدید برسانیم، بیان کرد: در این هفته رسالت رسانه‌ها و صدا و سیمای استان همدان سنگین‌تر از قبل می‌شود چرا که این کار در راستای حفظ ارزش‌های فرزندان آب و خاک و دینمان است که نیاز است تا با اعتقاد قلبی برای آن فعالیت انجام شود.

الهی تبار افزود: تیمسار پردیس از افرادی بودند که در پادگان شهید نوژه فعالیت و در عملیاتی دیوار آهنی بغداد را شکستند و در این راستا در دوران دفاع مقدس به چهره ماندگاری تبدیل شدند که نیاز است تا در آن دوره چهره‌های ماندگار جنگ به مردم شناسانده شود.

وی از رونمایی از تمبر پدر دو شهید دوران دفاع مقدس توسط اداره پست استان همدان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش، حوزه علمیه، اصناف همدان و سایر نهاد‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس نسبت به گردهم آیی رزمندگان نهاد خود یا دانش آموزان، طلاب و بازاریان آن دوران اقدام و برنامه ریزی کنند چرا که این کار بسیار ارزشمند است و در یاد و خاطر آن‌ها باقی می‌ماند.

دیدگاه شما