وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 30 مرداد 1393 ساعت 08:19   |   کد مطلب: 9061
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان:
آینده خوبی در انتظار صنعت استان است
آینده خوبی در انتظار صنعت استان است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت: دولت همواره بر تکمیل طرح‌های صنعتی تاکید دارد و اجازه نیمه‌کاره رها شدن این طرح‌ها را نمی‌دهد.

کیوان گردان در جمع اصحاب رسانه افزود: اولویت اجرای طرح های صنعتی به طرح های اولویت دار و مورد نیاز استان ها داده شده تا از دوباره کاری ها و نیمه تمام گذاشتن طرح های سنگین جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه آینده خوبی در انتظار بخش صنعت استان است، اظهار کرد: تامین خدمات زیر بنایی مانند آب و برق ناحیه صنعتی فامنین با خط انتقال 20 کیلومتر، تغییر جدید در شهرک صنعتی ویان کبودراهنگ با ارائه برق 20 مگاواتی و حفر دو حلقه چاه، راه اندازی دفاتر نرم افزاری در روستای کردآباد (تولید پوشاک)، از جمله اقدامات این شرکت در راستای بهبود وضعیت صنعت است.

وی عنوان کرد: بیش از پنج میلیارد ریال آسفالت ریزی در معابر شهرک های صنعتی در سالجاری انجام خواهد شد که این رقم نسبت به سال های گذشته یک افزایش چشمگیر را نشان می دهد.

وی ادامه داد: استان همدان دارای 20 شهرک صنعتی است که هفت مورد از آنها دارای تصفیه خانه فاضلاب است.

وی با بیان اینکه هفت شرکت خدماتی در شهرک های صنعتی همدان ایجاد شده است عنوان کرد: استان همدان رتبه پنجم را در حوزه عملکردی در این بخش به خود اختصاص داده است.

گردان افزود: به زودی فاز اول شهرک فناوری افتتاح و فاز دوم این شهرک نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: اعتبار مصوب این شرکت در سالجاری 100 میلیارد ریال است که تاکنون 20 درصد از این رقم تخصیص یافته است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی همدان با اشاره به نگرش مثبت مدیران استان نسبت به بخش صنعت گفت: راه اندازی اولین شهرک صنفی کشور در استان همدان که عملیات اجرایی آن از خرداد ماه سالجاری آغاز شده با قوت در حال پیگیری و ساخت است و تا آبان ماه سالجاری به پیشرفت های خوبی دست خواهد یافت.

استان همدان دارای 20 شهرک صنعتی فعال و سه خوشه صنعتی پروانه دار است.

دیدگاه شما