وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 13:54   |   کد مطلب: 8551
دعوت نماینده مردم تویسرکان از مردم برای حضور با شکوه روز قدس:
مجامع بین المللی با سکوت خود شریک جنایات اسراییل در غزه هستند
مجامع بین المللی با سکوت خود شریک جنایات اسراییل در غزه هستند
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی تفاوتی و سکوت اعراب و مجامع بین المللی نسبت به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه، آنان را در این قتل و عام ها شریک دانست.

محمدمهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار نافع، با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر فلسطین به ویژه در روزهای اخیر و کشتار مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: ۱۵ روز از حمله وحشیانه صهیونیست به غزه می گذرد و دنیا شاهد کشتار بیرحانه مردم غزه و به ویژه به خاک و خون کشیدن شدن زنان و کودکان هست.

وی با انتقاد از سکوت حاکمان کشورهای عربی و مجامع بین المللی در برابر هجمه ظالمانه رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل با حمایت غرب و در رأس آن آمریکا نسل کشی بزرگ و تجاوز خود را ادامه می دهد و مدعیان دروغین حقوق بشر با سکوت خود لکه ننگ دیگری را در تاریخ ثبت می کنند.

نماینده مردم تویسرکان در ادامهبا بیان اینکه ایجاد همبستگی میان مسلمانان و فراگیر شدن مبارزه جهانی علیه ظلم طاغوت های دنیا به ویژه اسرائیل و آمریکا یکی از مهمترین اهداف اولیه قیام و نهضت امام خمینی(ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب، این فرصت به دست آمد تا بعد جهانی مبارزه با استکبار جهانی تحقق عینی یابد.

مفتح نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان هر سال به عنوان روزقدس از سوی امام خمینی(ره) را نقطه عطفی برای پایان دادن به بی خبری جهانیان از تجاوز اشغالگران قدس عنوان و ابراز کرد: امام راحل(ره) با این تفکر اندیشمندانه و مدبرانه خود که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است فریاد مظلومیت مردان، زنان و کودکان فلسطین را به گوش جهانیان رساندند و به این دلیل روز قدس را روز حیات اسلام معرفی کردند.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس همواره زنده است تا فلسطین آزاد شده و رژیم صهیونیستی محو و نابود شود، ابراز کرد: روز جهانی قدس به عنوان روز اتحاد، وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، روزی است که فرهنگ مبارزه با ظلم و استکبار را زنده کرده و صدای حق طلبی را به گوش جهانیان می رساند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه مردم ولایتمدار تویسرکان همیشه در تمامی صحنه های انقلاب حضور داشته و دارند، عنوان کرد: مردم تویسرکان روز جمعه همگام با سایر امت اسلامی با فریادهای کوبنده خود علیه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی، با آرمان‌های امام (ره) تجدید پیمان و از دشمنی‌های پایان‌ناپذیر استکبار به سردمداری آمریکا و اسرائیل اعلام انزجار می کنند.

مفتح افزود: برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که مسلمانان حقیقی و مردم آزدی خواه جهان همچنان راسخ هستند و بر این باورند که اسراییل این غده سرطانی باید از روی زمین محو شود.

دیدگاه شما