وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 30 تير 1393 ساعت 10:21   |   کد مطلب: 8515
بیانیه دانشگاه علمی کاربردی همدان نسبت به کشتار مردم غزه
بار دیگر جنایتی بزرگ در عرصه بین المللی و در پناه مفاهیم مدرن علوم انسانی روشنفکران غرب، این پیامبران آخرالزمانی جبهه ی شیطان در حال انجام است.

به گزارش نافع، در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

  اسراییل، غده ی سرطانی هدیه ی مدرنیته به عالم اسلامی، غزه را آماج حملات هوایی و دریایی خود قرار داده است و زیر سایه ی سکوت همیشگی سازمان های حقوق بشری جهانی، از خون ملت مظلوم فلسطین تغذیه می کند. 

حقوق بشر!! کدام بشر؟به تعبیر مقام معظم رهبری در یک نقطه‌اى از دنیا اگر یک حیوان کشته شود، جنجال به پا میکنند؛ لکن صدها نفر انسان که اغلب کودک معصومند کشته میشوند ولیکن هیچ اقدامی صورت نمیگیرد. امروز دنیا این است: از هر بدى، کجى، پلشتى، فساد، کثافت و نجاست - اگر در خدمت منافعشان باشد - حمایت میکنند، و هیچ باکى ندارند. با هر پاکى، قداست، طهارت و صداقت اگر با منافعشان سازگار نباشد؛ مقابله میکنند و معارضه میکنند و وحشیانه با آن برخورد میکنند، امروز دنیا این‌جورى است.

بشری که بنده ی محض نفس اماره اش باشد مسلما هر چیز را به نفع خود تفسیر می کند و مفاهیم را حول قدرت که مجرای اراده ی ظلمانی اوست تعریف می کند. اینجاست که نتانیاهو به پشتوانه ی همین بافته های کثیف روشنفکری به خود اجازه می دهد که بگوید: «من به هیچ وجه از کشته شدن مردم در خانه هایشان متأسف نیستم، چرا که آنها به تروریستها پناه داده اند .آری، مجاهدی که از خانه و کاشانه اش در برابر مهاجمین اشغالگر وطن دفاع می کند. تروریست و اشغالگری که به راحتی دست به کشتار دسته جمعی و تصفیه ی قومی می زند و ادعای برتری نژادی دارد پرچمدار مفاهیم عمیق انسانی همچون حقوق بشر شده است. واژه های تهی از معنا اقتضای زمانه وارونه ی ماست. به راستی اگر آزاده ای اینها را بشنود و از شدت خشم بمیرد جای هیچ سرزنش نیست.

رژیم صهیونیستی معمولا در زمان هایی که افکار عمومی جهان مشغول مسائل دیگری است دست به بهانه تراشی و حمله و کشتار مردم غزه می زند و این بار نخستی نیست که مقارن با جام جهانی یا بازی های المپیک به نوار غزه حمله می شود. لکن این بار ظهور داعش در عراق نیز صورت مساله را برای اسرائیل راحت تر کرده است چرا که جنایت های داعش در عراق در اذهان توده های مردم برای فلسطین محلی از اعراب باقی نمی گذارند.

در این زمانه ی ظلمت هر چه فریاد است باید بر سر این شیاطین بالاخص شیطان اکبر، آمریکا کشید. باید ماهیت نفاق آلود سازمانهای بین المللی ابزار دست استکبار جهانی را افشا کرد. باید پرچم مبارزه را برافراشت و تا طلوع صبح صادق به پیش تاخت. 

مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر همدان، شیطنت جدید رژیم اشغالگر قدس، این سگ هار استکبار جهانی را محکوم میکند و از همه ی آزادگان جهان می خواهد که درقبال فجایع خفت بار به وجود آمده در رمضان سرخ غزه سکوت نکنند و در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آنان موضعی محکم اتخاذ نمایند.لذا مردم غیور و با ایمان ایران اسلامی امسال پرشور تر از هر سال در راهپیمائی روز قدس با شعار های دشمن شکن خود مشت محکمی بر دهان ابر قدرت ها خصوصا رژیم اشغالگر قدس خواهد کوبید 

 

دیدگاه شما