وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 29 تير 1393 ساعت 15:52   |   کد مطلب: 8508
تیم کشتی سحر همدان مدعی اصلی قهرمانی کشور
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت:در فصل دوم اگر کشتی‌گیران بزرگ جذب تیم شوند و میثم مصطفی‌جوکار به عضویت تیم دربیاید تیم سحر می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

به گزارش نافع، سعید گودرزی افزود: تیمداری در سطح اول کشتی کشور، شور و هیجان را به منطقه تزریق می‌کند و چون همدان یکی از قطب‌های کشتی به شمار می‌رود داشتن یک تیم در رقابت‌های فصلی یک نیاز بود که از سوی مسئولان احساس شد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: زمانی که همدان در رقابت‌های لیگ برتر کشتی تیمداری می‌کرد سالن ابن سینا مملو از جمعیت بود و این شور و هیجان باعث می‌شد تا علاقمندان به کشتی روی آورده و خانه کشتی نیز با استقبال بیشتری مواجه می‌شد.

گودرزی تاکید کرد: همین که همدان با وضعیت فعلی و کمبود اعتبارات و منابع مالی در رقابت‌های کشتی فصلی باشگاه‌های کشور تیمداری کرده خود می‌تواند یک برگ برنده برای ورزش اول استان باشد.

پیشکسوت کشتی با بیان اینکه رقابت‌های فصلی پشتوانه‌ای ایده‌آل برای آینده کشتی است، اضافه کرد: این مسابقات می‌تواند انگیزه حضور جوانان را در رقابت‌های مهم تقویت کند.

وی ادامه داد: کشتی به چنین برنامه‌های مدونی نیاز دارد، برنامه‌ریزی فدراسیون برای این تصمیم خوب بوده و رقابت‌های فصلی برای کشتی‌گیران درجه دو و سه بسیار خوب است؛ این پروژه می‌تواند انگیزه‌ای مناسب برای این کشتی‌گیران باشد.

گودرزی گفت: البته این رقابت‌ها یک ضعف بزرگ هم دارد و آن به کشتی‌گیران عنوان‌دار مربوط می‌شود، چراکه برای یک کشتی‌گیر که در المپیک یا جهان روی سکو رفته حضور در رقابتی که شاید چند میلیون درآمد دارد، سنگین است.

وی، مبالغ دریافتی برای کشتی‌گیران بزرگ در رقابت‌های فصلی باشگاه‌های کشور را ناچیز و دور از شأن کشتی‌گیران بزرگ دانست.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به وضعیت تیم سحر همدان در این رقابت‌ها تصریح کرد: تیم سحر در دقایق پایانی بسته شد اما نتایج بسیار خوبی گرفت و رده سوم را هم به خود اختصاص داد اما برای فصل‌های بعدی بدون تردید وضعیت بهتر هم خواهد شد.

منبع:فارس

دیدگاه شما