وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 26 تير 1393 ساعت 09:37   |   کد مطلب: 8324
آل سعود غده چرکین در سینه کشورهای اسلامی است
نماینده ولی وفقیه در استان و امام جمعه همدان آل سعود را غده چرکین در سینه کشورهای اسلامی دانست و بیان کرد: با پول آل‌سعود، عراق و سوریه در خون میغلتند و چاه نفت سوریه و عراق را از درون می فروشند تا داعش در عراق مرتکب جنایت شود.

، آیت الله غیاث الدین طه محمدی شامگاه سه شنبه در مجمع بسیج شهرستان و در جمع بسیجیان و مسئولان ادارات نقطه نفوذ دشمن را چه در جنگ نرم و چه در جنگ سرد ناآگاهی مردم از مسائل دین و شرایط اجتماعی دانست و افزود: یک و نیم میلیارد مسلمان، بیشترین خاک دنیا در دست مسلمانان است، بیشترین نفت و گاز را در اختیار داریم اما متاسفانه توسری خورترین مردم دنیا هستیم.

وی با اشاره به اینکه شیعه باید آتش فشان معرفت باشد گفت: دشمن شناسی اولین ترین اصول زندگی ماست، دشمن برای به زانو در آوردن امت اسلام و شیعه هزاران ترفند شیطانی به کار می‌گیرد، در حال حاضر با شرایط تک فرزندی که در جامعه ما حاکم شده است و تمایل کم زوج‌ها برای داشتن فرزند تا ۳۰ سال دیگر نسلی از ما باقی نمی‌ماند.

نماینده ولی وفقیه در استان و امام جمعه همدان نیاز به فرزند را در جامعه شیعه برای زنده ماندن مکتب شیعه ضروری دانست و گفت: باید جبران اشتباه صد سال گذشته را داشته باشیم مهریه‌های کمر شکن و جهیزیه‌های سنگین را کنار بگذراید و ازدواج آسان را رواج دهید.

وی با تاکید بر اینکه باید مصرانه و متعصبانه راه چاره را برای تکثیر نسل شیعه پیدا کرد، افزود:  جوانان را هدایت کنید، چرا که دشمن باعزم راسخ به میدان آمده است و شما در مقابل آن نباید بی انگیزه باشید.

وی آل سعود را غده چرکین در سینه کشورهای اسلامی دانست و بیان کرد: با پول آل‌سعود، عراق و سوریه در خون میغلتند و چاه نفت سوریه و عراق را از درون می فروشند تا داعش در عراق مرتکب جنایت شود.

محمدی تصریح کرد: سنی‌ها در عراق نگران حکومت خود هستند و حاضرند برای نگهداری حکومت دست به هر کاری بزنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن ابتدا با ابزارهای فرهنگی و سپس با قدرت اجرایی خانواده ها راجدا می‌کند افزود: عفاف و حجاب دیوار و دژ محکمی است که زن و مرد را از بسیاری از خطاهای روحی مصون میدارد، باید هر گونه گناه و معصیت که در دست مردم است جمع شود مانند ماهواره‌ها که ترفند دشمن برای وسوسه هوای نفس است.

آیت الله محمدی با اشاره به اینکه در هر هشت دقیقه در ایران یک نفر توسط سیگار کشته می‌شود گفت: دخانیات درکل دنیا سالانه پنج و نیم میلیون نفر را میکشد که طبق آمار ۶۰ هزار نفر آن از ایران است که برابر است با چهار میلیارد تومان پول کشور که نه تنها دود میشود بلکه جان افراد را نیز می‌گیرد، قلیان نیز به شدت رواج یافته که باید این مرتکز تعطیل شوند.

وی ابراز کرد: برای کنترل مواد مخدر چه قدر شهید می‌دهیم چه اقدامات زیادی صورت می‌گیرد باید در سایر زمینه‌ها نیز به همین اندازه تلاش کنیم.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به اینکه دور تا دور کشور را دشمن مسلح ایستاده و در اطراف مرزها منتظر هستند اما از اقتدار ایران میترسد که حمله نمی‌کنند گفت: از نظر اقتصادی باید به فکر قشر محروم و آسیب پذیر جامعه باشیم متاسفانه چند درصد مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

محمدی در پایان با بیان اینکه ماه رمضان برای پالایش و رفع عیب‌های درونی انسان است، افزود: امروز روحانیون باید از نظر علمی مجهز باشند تا بتوانند سایرین را به ضعف‌ها و عیب‌های درونی آگاه سازند.

در این مجمع با اتفاق آراء سالروز رحلت آیت الله میرشاهولد روز ملایر نام گرفت.

 

دیدگاه شما