وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 22 تير 1393 ساعت 11:15   |   کد مطلب: 8276
 صدایی از عملکرد ادارات شهرستان در استان شنیده نمی شود
نشست مسئولین روابط عمومی ها ،خبرنگاران و روزنامه نگاران شهرستان رزن با حضور سرپرست فرمانداری برگزار شد.

حسینی در این گردهمایی با اشاره به تلاش دستگاههای اجرایی در جهت رفع مشکلات مردم و موانع موجود تاکید کرد:گزارش اقدامات دولت و برنامه هایی که برای کم کردن مشکلات توسط دولت و نظام ارائه می شودباید برای مردم بیان شود.

وی با انتقاد از عدم تحرک روابط عمومی ها و درج نشدن اخبار و صدای شهرستان در سطح استان ادامه داد: این که ما اقدامات و خدمات انجام شده را بیان کنیم تاکید امام و رهبری است ،در واقع این بیان کارآمدی نظام و دولت خواهد بود.اما متاسفانه صدایی از عملکرد ادارات ما در استان شنیده نمی شود.

حسینی نگاه جناحی در انعکاس رویدادها را غلط عنوان و ادامه داد:بعضی فکر می کنند اگر خدمات دولت را مطرح نکنند بهتر است در حالی که بیان خدمات دولت بیان خدمات و افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

 وی نظام را مانند ریلی دانست که دولتها فقط واگنهای آن هستند که همه نیز عملکرد های مثبت و منفی داشته اند .

حسینی تحول نظام سلامت،پرداخت یارانه ی تولید،تغییر شرایط محیط زیست ،افزایش و بهبود تعاملات با دنیا تحت تدابیر رهبری معظم انقلاب ،پرهیز از تصمیمات شتابزده و تلاش در جهت خروج از رکود را از برنامه های مهم و تاثیرگذار دولت بیان کرد که رسانه ها می توانند برای بیان تحولات و خدمات دولت آنها را انعکاس دهند.

وی همچنین خاطرنشان کرد :البته این به این معنا نیست که ما مشکلات و دغدغه های مردم را بیان نکنیم بلکه وظیفه ی رسانه بیان کمبودها و ضعفها بصورت بی طرفانه و شفاف است.

دیدگاه شما