وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 21 تير 1393 ساعت 20:34   |   کد مطلب: 8263
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: یک تیم کارشناسی از اداره کل ورزش و جوانان برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها اقدام به بازدید از مراکز می‌کنند و فعالیت دستگاه‌ها ارزیابی می‌شود.

اسدالله ربانی‌مهر با اشاره به اهمیت موضوع اوقات فراغت اظهار کرد: فضای فرهنگی کشور و بعضی مشکلات فرهنگی جامعه باعث شده که توجه ویژه‌ای به موضوع اوقات فراغت شود.

وی ادامه داد: در همین راستا دستگاه‌ها در کنار خانواده‌ها موضوع اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را جدی گرفته‌اند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان تصریح کرد: در سال 93 نیز نسبت به سال گذشته دستگاه‌ها در 2 حوزه اوقات فراغت فعال‌تر شده‌اند.

وی گفت: در سال‌جاری شاهد افزایش کلاس‌ها و گسترده کردن اطلاع‌رسانی از برنامه‌های اوقات فراغت هستیم و این یک نقطه قوت محسوب می‌شود و باید این فعالیت‌ها گسترش پیدا کنند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان عنوان کرد: یک تیم کارشناسی از اداره کل ورزش و جوانان برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها اقدام به بازدید از مراکز می‌کنند و فعالیت دستگاه‌ها ارزیابی می‌شود.

وی گفت: سال گذشته با فعال کردن سامانه جامع اوقات فراغت حدود 95 هزار نفر در این سامانه جامع کشوری ثبت‌نام کردند و استان همدان رتبه اول کشور را به دست آورد.

ربانی‌مهر افزود: در سال‌جاری نیز بعد از فعال شدن سامانه از سوی وزارت آن را به اطلاع خواهیم رساند.

وی گفت: از ابتدای سال بیش از 20 دستگاه گزارش عملکرد اوقات فراغت خود را به صورت مکتوب به ما ارسال کردند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه در حال جمع‌بندی عملکردها بعد از بازدید از مراکز هستیم، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها یک نفر را به عنوان نماینده حوزه اوقات فراغت معرفی کردند.

دیدگاه شما