وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 16 تير 1393 ساعت 10:59   |   کد مطلب: 8186
مسئول بسیج جامعه زنان همدان گفت: باید همواره مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری بود

به گزارش نافع،  فاطمه ستاری‌نوید،  با اشاره به فرا رسیدن سالروز سفر پر برکت رهبر انقلاب به همدان اظهار کرد: زنده نگه ‌داشتن خاطره این سفر مهم، زنده نگه‌ داشتن ارزش‌های دینی و انقلابی است که چگونه امت شهیدپرور استان از مقتدای خویش استقبال کرده و نایب امام زمان (عج) را تکریم و تجلیل کردند.

وی ادامه داد: برنامه استقبال در سالروز سفر رهبری به همدان، یادآور عظمت‌های بسیاری است که خداوند متعال در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف به مردم شریف ایران به ویژه مردم دارالمومنین عرضه داشت.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان افزود: همین امر یک نعمت الهی است که باید قدردان آن بود.

وی تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن خاطره 15 تیر سال 83 وقتی برای مردم دارالمومنین، موثر و ارزشمند است که همواره رهنمودهای امام خامنه‌ای را مدنظر قرار دهند.

ستاری‎نوید در خصوص دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه بانوان گفت: حضرت آقا در حوزه بانوان نیز همانند سایر حوزه‌ها، مطالب ارزشمند و آموزنده‌ای را عنوان فرموده‌اند که اگر بانوان ما به خصوص بسیجیان، فرمایشات ایشان را دقیق و عمیق استخراج کرده و به آن جامه عمل بپوشانند، جامعه به سمت توصیه‌های ایشان نزدیک‌تر خواهد شد.

وی افزود: یکی از توصیه‌های همیشگی امام خامنه‌ای به بانوان علم‌آموزی و تحصیل معارف اسلامی است.

ستاری‌نوید اظهار کرد: عفاف و حجاب، جایگاه زن و نوع حضور آن در جامعه اسلامی، نقش زن در تعیین سرنوشت جامعه و صدها تاکید دیگر را می‌توان به عنوان ملاک و معیار عملکرد و رمزی برای موفقیت و ارتقای ارزش و حرکت بانوان دانست.

وی تصریح کرد: بسیج جامعه زنان با تاکید بر توجه ویژه به منویات مقام عظمای ولایت در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و با برگزاری برنامه‌های متنوع و در سطوح مختلف در بخش زنان امیدوار است گامی در راستای رسیدن به منویات معظم‌له برداشته باشد.

منبع: فارس

دیدگاه شما