وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 19 شهريور 1403 ساعت 09:35   |   کد مطلب: 43552
معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان گفت: تاکنون هفت هزار نفر از اولیای دانش‌آموزان درخواست خود را در سامانه سپند شهر همدان ثبت کرده‌اند.

وحید علی ضمیر روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس ماده ۲۷ آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی هیات وزیران و به منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش آموزی، والدین باید پس از اطلاع رسانی مدارس، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سپند اقدام کنند.

وی بیان کرد: ثبت‌نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: پوشش سرویس مدارس توسط ۱۰ تعاونی حمل و نقل انجام خواهد شد و ۴۰۰ خودرو تاکنون در این طرح ثبت نام کردند.

علی ضمیر افزود: نرخ نامه سرویس مدارس با پیگیری سازمان حمل و نقل بار مسافر پیش از این آماده و طی جلسه‌ای به مدیران مدارس اعلام شده است.

وی تاکید کرد: استفاده از سامانه سپند برای ثبت نام سرویس مدارس الزامی است و رانندگان و پیمانکاران نیز موظف به ثبت نام در این سامانه و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح است.

ضمیر یادآور شد: در سامانه سپند اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد، همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما