وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 شهريور 1403 ساعت 08:25   |   کد مطلب: 43536
رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی شهرستان کبودرآهنگ:
مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ استان همدان برگزار می شود
رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان کبودراهنگ گفت:مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی استان همدان جهت شرکت در مسابقات منطقه‌ای و کشوری در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

 وحید رستمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» و با اشاره به برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ استان همدان گفت: مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان همدان «جام هگمتانه جهانی» در بخش آقایان و بانوان در تاریخ ۱۵ و ۱۶ شهریور به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

وی افزود:بیش از ۶۰ ورزشکار خانم از شهرستان کبودراهنگ برای رسیدن به سکوی قهرمانی و راهیابی به تیم استان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رستمی با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات گفت:این مسابقات در سالن مهرورزان شهرستان بهار و در دو استایل لایت کنتاکت و لوکیک و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

وی در تشریح استایل لایت کنتاکت و لوکیک افزود:استایل لایت کنتاکت دارای حرکات و قوانین مشابه با استایل فول کنتاکت و ضربات کنترل شده تر نسبت به آن بر روی رینگ بوکس یا روی تشک مبارزه برگزار می‌شود و همچنین در استایل لوکیک تمام ضربات به صورت کامل به غیر از ضربه به زانو مجاز هستند.

رئیس هیئت رزمی شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: تیم کبودراهنگ با مربی گری خانم سارا عابدی و سمانه اسم‌خانی و با سرپرستی راضیه اصلانی با ۶۰ نفر از بانوان رزمی‌کار به این مسابقات اعزام شده است.

وی در انتها خاطر نشان کرد:  زهرا عباسقلی،مرضیه اسدی و طاهره محمودی احمر داوران اعزامی به این مسابقات از شهرستان کبودراهنگ هستند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما