وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 22 بهمن 1402 ساعت 16:04   |   کد مطلب: 43465
حاشیه نگاری جشن ۲۲ بهمن در همدان؛
دشمنان ایران، ناامیدتر از همیشه
صحنه‌های زیبایی از حضور و یکپارچگی همدانی‌ها به چشم می‌خورد که کلمات از توصیف آن‌ها عاجزند؛ این ملت، همیشه و در همه شرایط اثبات کردند برای ایران جانِمان همه وجودشان را فدا می‌کنند و حالا با حضور در جشن آغاز ۴۶ سالگی انقلاب اسلامی، دشمنان ایران را از همیشه ناامیدتر کردند.

به گزارش نافع، مردم همدان همچون مردم سایر استان‌ها، ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و امروز انقلاب اسلامی ایران وارد ۴۶ سالگی شد.

همدانی‌ها از ساعت ۹ صبح در امام‌زاده عبدالله(ع) و خیابان‌های منتهی به آن حاضر شده بودند و در میان مسیر راهپیمایی غرفه‌های فرهنگی به چشم می‌خورد، در برخی از غرفه‌ها کودکان و نوجوانان مشغول نقاشی کشیدن بودند و در برخی غرفه‌ها نیز بچه‌ها صف کشیده بودند تا روی صورتشان نقش پرچم عزیز کشورمان را نقاشی کنند.

اندک اندک جمعیت رو به افزایش بود و صدای شعار از همه طرف به صدا می‌آمد؛ از پیر گرفته تا جوان، از دختران گرفته تا پسران همه و همه آمده بودند تا در جشن انقلاب سهیم باشند.

چند دقیقه‌ای گذشت و سیل عظیم جمعیت به طرف پل خواجه‌رشید حرکت می‌کرد، شعار الله و اکبر و مرگ بر آمریکا بر زبان مردم جاری بود و حتی کودکان هم با صدای بلند شعار سر می‌دادند.

خانواده‌های شهدا با در دست داشتن تصاویر شهید خود در راهپیمایی حاضر شده بودند و همچون همیشه اثبات کردند که پای این نظام و انقلاب هستند.

صحنه های زیبایی از حضور و یکپارچگی همدانی‌ها به چشم می‌خورد که کلمات از توصیف آن‌ها عاجزند؛ این ملت، همیشه و در همه شرایط اثبات کردند برای ایران جانِمان همه وجودشان را فدا می‌کنند و حالا که در جشن آغاز ۴۶ سالگی انقلاب اسلامی شرکت کردند پیامی روشن و آشکار به دشمنان دادند.

دشمنانی که همواره به دنبال ناامید کردن ملت ایران هستند امروز با دیدن اتحاد مردم فهمیدند که هیچ موضوعی باعث دلسردی مردم از این نظام و کشور نمی‌شود و جمهوری اسلامی ایران قطعا روز به روز قوی‌تر از گذشته می‌شود.

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شور و نشاطی مثال زدنی برگزار شد و حالا دشمنان ماندند و نقشه‌هایی که برآب شد چراکه هیچگاه نقشه‌های شوم آن‌ها نمی‌تواند مانع از برگزاری جشن مردمی انقلاب باشد‌.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما