وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 29 آذر 1402 ساعت 11:35   |   کد مطلب: 43442
فرماندار ملایر گفت: نصب کنتور برای چاه‌های آب مجاز و برخورد و پلمب چاه‌های غیرمجاز اولویت اول همه ما برای حفظ منابع آبی است و هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه قابل‌قبول و پذیرش نیست.

به گزارش نافع، سلمان اسماعیلی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان ملایر با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های حوزه آب در شهرستان ملایر اظهار کرد: نصب هرچه سریع‌تر کنتور چاه‌های آب کشاورزی و صنعتی یک ضرورت است.
وی به لزوم برخورد با چاه‌های غیرمجاز اشاره کرد و گفت: باید ترتیبی اتخاذ گردد تا احکام لازم قضایی و کیفری در حوزه تخلفات منابع آبی دراسرع‌وقت صادر و اجرایی شود.

فرماندار ملایر حفاظت از آب‌های زیرزمینی را وظیفه همگانی دانست و گفت: اصلاح و حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی و تعادل بخشی در بهره‌برداری باید در اولویت کاری همه باشد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال روش‌های اصلاح الگوی کشت حرکت کرد، گفت: با اصلاح الگوی کشت و برخورد با کشت‌های غیرقانونی و پر آب خواه باید به سمت حفظ و حراست از منابع خدادادی و ارزشمند آبی خود حرکت کنیم.

اسماعیلی استفاده از تجهیزات را از دیگر اولویت‌های حوزه منابع آب دانست و تأکید کرد: نصب کنتور برای چاه‌های آب مجاز و برخورد و پلمب چاه‌های غیرمجاز اولویت اول همه ما برای حفظ منابع آبی است و هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه قابل‌قبول و پذیرش نیست.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما